*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 30
累積人氣: 5414
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 26 日  星期二   晴天


停電呀!>< 驚訝 分類: 未分類

今日全個屋苑都停電呀

今日有個好消息 同有個2壞消息...

呢個係第1個壞消息呀

因為, 咁既話我都係諗住留係屋企..訓下訓下

咁樣就過左佢啦。

點知, 11點左右就比麻麻叫醒左我

叫醒我去沖涼喔

咁都冇計啦, 係咁嘈我既關係...

咁起左身啦

又叫人地食早餐啦

下...咁早食早餐>﹏< 食唔落喔。

-口- 麻麻既一句  : 你都係要食呀!!

咁就食啦, 咁我就好奇地問一句, 停電姐

又唔係停食水呀

...麻麻同我講,, 你唔係唔知呀!?

我答 : 我唔知呀!

麻麻就同我講 : 今日係咩都冇呀 , 冇食水, 冇廁所水, 冇電, 冇煤氣。

咁我都唔知可以做d咩啦

連用電話聽歌, 都驚聽聽下冇電, 又冇得充電呀。

...之後冇耐, 我就打電話比人, 傾下計咁啦

點知, 原來電話係唔關事架, 我仲用手提同人傾tim

真係,, 我依家先知呀。

唉*

咁傾傾下, 人地又要返工啦

咁我就訓教啦, 訓訓下, 又比人嘈醒

因為, 今個月28號, 係姑媽既生日

咁就要出街啦

點知, 又由12點到一直等到5點幾, 6點先係觀塘去呀

仲要係去屯門呀, 好遠既地方呀。

雖然我之前係果度住呀, 好似都好耐冇去過, 起碼1年啦。

咁5點半前去到樓下食下午茶啦=]

同麻麻1人1個餐

咁就40蚊啦, 咁等埋baba就一齊去啦。

呢個就係我個餐啦, 牛肉, 雞翼同埋得1/4既司華力腸

咁去到姑媽...食左餐反, 好多送, 都幾好味啦。

以下係反後既甜品, 蛋糕呀

大家見唔見到有車厘子呀

見唔見到呀!!

當我問車厘子係邊既時候

原來係一個爛既笑話

係間餅店既名呀...

車厘子餅店

哈哈=] 笑到個個都停唔到呀,

一開始咪講左, 有1個好消息, 好消息係以上既蛋糕

2個壞消息, 除左咩都停之外....

係11點pm左右

收到既壞消息

咖喱佢辭左職啦...咁我就再冇機會去食果度既爆谷啦

其實我好多次都經, 都唔見咖喱呀。

點解會咁架...

咖喱你要比心機搵工啦, 東家唔打 打西家。

...聽日就冇功課, 好輕鬆

不過星期4 ...pdcc 都未知用咩去代表我自己呀

卷...又唔知可以點講呀,, 新既時間表...

好多堂呀...係3月4月..

 

 

如果講大話, 可以令到一個人開心既話。

講多d都冇所謂, 呃下自己, 呃下人地

...可能會令到2方都冇安全感, 但係...起碼唔會有罪惡感啦。

見面同電話都開始冇言啦, 就係因為時間問題

明明係大話, 當我問:你有冇呃我既時間,

你既一句 : 冇, 都唔會呃你

會唔會就係一個大話呢!?

好多個大話加埋加埋, 咁真既都會變成假架啦