*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 10
累積人氣: 5394
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 19 日  星期二   雨天


運動會* 開心 分類: 未分類

今日既運動會, 對我地班黍講

出唔出序都冇咩大不了

因為, 好似我地班都冇咩人理

好多時候, 都係冇左我地班既

如果係咁既, 不如就唔好當我地存在啦。

希望下年既高管班唔會咁啦。

今日係青衣站等埋poyi先一齊去啦

因為冇食早餐既關係, 咁就去埋東海堂買包包食呀

都冇咩點既, 我仲見到阿姍呀, 佢同佢個fd一齊

咁我就冇左到佢呀, 我諗佢都會等埋lillian同埋emily呀

...係呀, 係看台做一個觀眾, 係睇newspaper同埋雜誌呀。

哈哈=]

都有睇下人地玩100米同埋1500米既, 仲有跳欄呀

係呢!?之後慢慢閃下左冇一個啦

最後都有返黍既, 再一齊出去食lunch呀,

去左kfc呀

仲有好多格格薯呀, 真係好多, 最後仲要打包tim

不過真係好飽, 最後都係掉左呀。

之後, 去埋2%, 1折呀, so c 仲睇中左一件褸呀

可惜冇得試呀

咁就又因為趕時間咁就返左去先啦

之後, 到差唔多2點到, 阿ling就閃左啦

咁我地就慢慢分派出去啦

最後係我啦, 紫淩同money呀

嚇死我地啦, 一出到去就見到ken sir, 仲係度罵緊人呀,

都冇咩點既, 好辛苦咁先出到去呀。

之後又係2%啦, 最後試左3 都買左啦, 哈哈=]

好掂呀, so c , 好扺呀。

之後行左一陣街啦, 行左一下玩具反斗城呀

到最後去左唱k, 仲係搭mtr去葵芳呀

冇計啦,青衣都冇k唱呀

之後, 去到葵芳就去唱k啦, 好開心呀

係阿姍同阿ling冇去之外

其他人都到齊呀。

好開心, 幫埋jasmine預祝生日呀

之後係咁唱k呀, so c 真係唱得好掂呀

同埋個個都好似中意唱k呀

係money同珊珊同埋poyi係冇咩點唱歌呀

poyi都唱過下既, 一句到啦

哈哈=] 生日歌呀

jasmine生日快樂呀。

之後, 7點半左右唱完, 就走啦

哥哥仲黍左等我呀

都唔知點解要等我呀

之後陪左佢去旺角買碟,

再係新之城睇人打機

之後再行去奧運打機呀

可惜打得一陣就要走啦

30蚊左右啦, 2個人

最後, 搭mtr返屋企, 因為我部電腦有好多問題呀

歌又聽唔到, 上網就算啦, 都唔知可以點呀。

好彩聽日放假, 可以訓晏d啦