去左邊呢!?
今日呀…係屋企等等等
就係等爸爸返黍屋企之後去行街街
點知…街係有得去既
係由呢個旺角, 轉左去呢個觀塘apm呀
apm___我成日都有得去啦
差唔多每日放左學都會去一去既
行一行…都唔知有咩好行
好冇冇聊聊咁行下啦。
點知…由1點幾…等到5點幾先有得行街街呀。
都冇咩野好講呀…
屋企又係咁嘈嘈嘈
日日都係咁…
新年就快到啦
今日都年30晚啦
…咁都算啦…行apm係有目的架
係去呢個吉之島買野呀
都幾開心既
因為買下買下買左好多野
有6包通心粉啦
4-5盒壽司
仲有一隻鹽焗雞
仲有d豬肉…沙律咁啦
都幾正既
仲有呀…仲有d朱古力
不過最正既係價錢
咁就5xx啦…都唔平呀
當中有1xx係baba幫人買既。
係啦…^^今日都幾開心呀
之後返到屋企食完野啦…
咁就換3又出街啦
去邊!? 哈哈 =] 去行花市呀
人地話行花市..行返個大運呀。
哈哈=] 咁冇理由唔去架嗎!?
咁我就去左啦。
同埋, ken, joey, ben, Jessica, 仲有sister馨
咁當然同埋我啦…
我地6個人行lu~
都唔少人呀…
差唔多1點幾出門口…
行到都3點幾4點呀
有好多好多野買
不過我既目標既輕氣球…hello kitty
冇得買呀…都冇我中意果個款呀
咁我就放棄左
同埋諗左好耐…都係去左買太鼓大達人呀
好得意呀
仲要係ken哥哥買比我架
因為我帶唔夠$$呀
都成48蚊一隻呀
好大大隻
不過就冇鼓棍呀..
不過真係好大隻呀
好中意呀…
jessica諗住買大大粒金莎
不過成100一蚊
咁就冇買到啦
哈哈=] 最後…行到咁上下
咁就買花花啦
都唔平呀
成100蚊左右呀
都唔錯既
仲好開心tim
joey同阿ben佢地就買左吉吉呀
都ok啦
不過我就好多野拎
有阿ken哥哥送我返屋企呀
因為d花好重
最開心既係, 好大個太鼓大達人
好得意呀。
我有諗過買多個
可惜都冇其他顏色呀
但係…好得意呀 好中意**
返到屋企就訓著左啦
都成5點幾啦
zzzzzzz
|