*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 25
累積人氣: 5409
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天


年30 驚訝 分類: 未分類

去左邊呢!?

 

 

今日呀係屋企等等等

 

就係等爸爸返黍屋企之後去行街街

 

點知街係有得去既

 

係由呢個旺角, 轉左去呢個觀塘apm

 

apm___我成日都有得去啦

 

差唔多每日放左學都會去一去既

 

行一行都唔知有咩好行

 

好冇冇聊聊咁行下啦。

 

 

 

 

點知1點幾等到5點幾先有得行街街呀。

 

都冇咩野好講呀

 

屋企又係咁嘈嘈嘈

 

日日都係咁

 

新年就快到啦

 

今日都年30晚啦

 

咁都算啦apm係有目的架

 

 

係去呢個吉之島買野呀

 

都幾開心既

 

因為買下買下買左好多野

 

6包通心粉啦

 

4-5盒壽司

 

仲有一隻鹽焗雞

 

仲有d豬肉沙律咁啦

 

都幾正既

 

仲有呀仲有d朱古力

 

不過最正既係價錢

 

咁就5xx都唔平呀

 

當中有1xxbaba幫人買既。

 

係啦…^^今日都幾開心呀

 

 

 

 

之後返到屋企食完野啦

 

咁就換3又出街啦

 

去邊!? 哈哈 =] 去行花市呀

 

人地話行花市..行返個大運呀。

 

哈哈=] 咁冇理由唔去架嗎!?

 

咁我就去左啦。

 

 

 

 

同埋, ken, joey, ben, Jessica, 仲有sister

 

咁當然同埋我啦

 

我地6個人行lu~

 

都唔少人呀

 

差唔多1點幾出門口

 

行到都3點幾4點呀

 

有好多好多野買

 

不過我既目標既輕氣球…hello kitty

 

冇得買呀都冇我中意果個款呀

 

咁我就放棄左

 

同埋諗左好耐都係去左買太鼓大達人呀

 

好得意呀

 

仲要係ken哥哥買比我架

 

 

因為我帶唔夠$$

 

都成48蚊一隻呀

 

好大大隻

 

不過就冇鼓棍呀..

 

不過真係好大隻呀

 

好中意呀

 

jessica諗住買大大粒金莎

 

不過成100一蚊

 

咁就冇買到啦

 

哈哈=] 最後行到咁上下

 

咁就買花花啦

 

都唔平呀

 

100蚊左右呀

 

都唔錯既

 

仲好開心tim

 

joey同阿ben佢地就買左吉吉呀

 

ok

 

不過我就好多野拎

 

有阿ken哥哥送我返屋企呀

 

因為d花好重

 

最開心既係, 好大個太鼓大達人

 

好得意呀。

 

我有諗過買多個

 

可惜都冇其他顏色呀

 

但係好得意呀  好中意**

 

返到屋企就訓著左啦

 

 

 

都成5點幾啦

zzzzzzz