1月29號
考試既第2日
今日既心情同尋日冇咩大分別
最大既分別係…心情仲down
因為冇得吹水啦
仲要係…咩數打咩數…
咩數我都唔識啦
我識既係…拎住支筆...等死
我見到so c 走既果一刻…
我都唔知我點解仲要留係度呀
之後…過到2個半頭
走了…
一走了之…
同埋...poyi同lillian同阿姍一齊走
佢地行先少少
咁我就係後面
…
今日只係考試既第2日
我就去左探病啦…
冇計啦…唔舒服既人係大晒架啦
哈哈=] (講笑)
之後…係9點到先返到屋企呀。
唔知點解…感覺開始出現問題
係因為凍得濟..定係好訓得濟呢!?
係10點中左右…食完餐dinner就訓到聽日既朝早
唔知…聽日又死成點啦…
我睇怕都命在旦夕。
算啦…咁難得可以出去一陣
都唔錯呀…可惜考得唔好…
都唔知點算啦。
哈哈=]
|