*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 3
累積人氣: 5433
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


最後既一堂 pre's 分類: 未分類

明明可以唔駛返學架

不過補課既關係...so,冇計啦

都冇咩點呀

係今日個人好攰

冇咩精神

再加上冇咩動力呀

今日上堂既氣氛好沉重

好似個個人都好擔心個pre's咁呀

唔知係唔係我冇睇過個project , 所以好多野都冇清楚呀

好似今日咁

紫淩同money都未食野...

我都食得唔安樂啦

唔知係唔係...因為我既關係

令到佢地都冇胃口食呢

係果陣...我都未知我係咁差架

不過...睇人面色真係唔好受

因為, 好多野我都唔知呀

見個ppt既第一眼係1點40分左右

我地組係第一組pre's 既

之後係jasmine果組

最後係阿姍佢地果組

唔知點解...仲係個心唔舒服

好似我欠左佢地咁

加上...我都唔係好識d英文呀...

好多字我都唔識解呀

我做過既swot同埋d年分

我本來係中英對照架

但係...又改左dd

所以我都唔知邊個打邊個啦

出到去果陣

我都唔知幾驚呀

我又唔知要點講呀

我...係唔係唔應該係度出現呀

...我真係有諗過同阿sir講

其實呢份project..我知既野唔多

我又唔係做過d咩呀...

我既分可以唔要比埋佢地

只要佢地唔好因為咁而唔開心

...係唔係好白痴呢

我都知我係架啦...

如果分數真係咁重要

我真係唔介意

我覺得

可能我既出現帶到好多既麻煩比大家

...如果係咁既話...

我真係好開心, 可以識到你地咁多位...

係呢!?  點解我打打下...會打d咁既野既

都係我太冇用啦

...辦事不足...敗事有餘

哈哈=]  唔開心既野都已經過左去

開心咁去面對個試啦

我都知我唔合格既機會率...應該都有8成以上架啦

但係我唔會死心...或者係唔開心架

因為..有你地既支持

我已經心滿意足啦...

好開心你地呀^^

之後...係放左學果陣寫左張心意咭比朱老師

好開心...呀!!!

之後既4日假

溫書啦^^