星期日...本來我可以係屋企...
一直訓訓訓訓訓, 訓到我想醒為止
不過...今日有書展..仲要係last day啦
好想去睇呀*
咁...好彩有人係1點幾左右sd sms 比我
嘈醒左我...之後...換好晒3就出門口啦
仲諗住今日都唔會凍得去邊
點知...今日都幾寒冷呀。
大家要小心身體...著多件3啦=](好行既一句問候呀)
係呢...今日呢個書展 知既人原來真係唔多...
都唔係我想像中咁多人。
唔知係唔係...書展比唔上係灣仔一年一度既吸引呢!?
今日係書展分左幾part...分出版社
如果我身邊果個都唔識路既話
我諗我一定又盪失路啦*
唔知係唔係...有可能自己太攰...so
今日都冇咩心機睇書
我本來係睇左一陣....都冇晒書可以吸引到我
又咁岩...比我見到突破果度
有本最後14堂 星期二的課
哈哈=]我上年書展買唔到
依家買到啦...好開心
都唔錯掛...都成66蚊啦
咁都算係8折左...都算既
等我睇埋呢本...我諗我可能會再買多本<再給我一天>掛
哈哈=]都係睇完先算啦
之後...又咁橋比我見到
我之前係apm果個書展好想買果本呀
我買左啦...3冊...total好似13x呀
都唔知算唔算貴啦...
-天使街23號-
我諗都唔錯既...起碼個封面好令呀..^^
但係點解之前我係商務睇既, 唔同咁既!!!
呢本係細本d架。
唔知呢...真係好睇既...真可能會買埋啦...
如果係一樣既話...咁就要睇下好唔好睇先啦。
最最最後仲買多左一本..之前大佬都買過既書
愛, 不是你以為那樣
講真果句呀...呢本書既作者仲有2本作品
好似係....
愛,錯在哪裡? 幸福-早知道就好
唔知係唔係...感覺問題呢...
我都係中意...愛, 不是你以為那樣。呢本書*
咁我都買左啦...
其實我想買既...我中意既書
仲有好多本...不過都係唔好買咁多啦...
仲要讀書架...
係呀...朋友呢回事...係唔係攞黍出賣既呢
好似今日咁...儀姐冇啦啦話出黍搵我
我都話左...我同阿翊一齊
點知...佢又話咩一齊食飯
咁都ok啦...咁冇咩所謂...
但係..呢餐飯係我心目中...仲係唔知點解食得唔舒服
可能係...一開始我就解錯佢既意思啦*
因為...我冇要求一齊食飯
咁之後...咁難得...去到銅鑼灣...
咁冇咩理由去食...KFC架
起碼我唔希望先啦...
之後...咁佢地都唔知算唔算係被迫咁
陪左我去食小巴黎啦...我好似係黍過架
不過...我諗都ok掛
係呢!? 點解食d野...個感覺都好怪既
係因為...佢地唔中意
佢地好想食KFC / 佢地唔想見到我呢!?
我真係唔知...我都好想知道係咩原因...咩一回事
不過事情都過左去lu*
咁好辛苦咁食完呢餐啦
咁我就同阿翊行多陣
儀姐同佢個fd又話要走喔
咁就同佢地say bye 完
行左一陣sogo同埋super city
哈哈=]心情都開心返晒
之後去左佢屋企...打左一陣ps2
點解呢!?我會打到果首歌啦...
哈哈...我都唔知幾勁呀...樹呀樹
哈哈=]咁之後...搭車過左去搵人
之後今朝先返到屋企呀...個人好攰呀
食左個好正既早餐呀。
一陣就要返學啦...好凍呀...著多件3呀。
|