*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 45
累積人氣: 5429
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 13 日  星期日   晴天


書展呀 驚訝 分類: 未分類

星期日...本來我可以係屋企...

一直訓訓訓訓訓, 訓到我想醒為止

不過...今日有書展..仲要係last day啦

好想去睇呀*

咁...好彩有人係1點幾左右sd sms 比我

嘈醒左我...之後...換好晒3就出門口啦

仲諗住今日都唔會凍得去邊

點知...今日都幾寒冷呀。

大家要小心身體...著多件3啦=](好行既一句問候呀)

係呢...今日呢個書展  知既人原來真係唔多...

都唔係我想像中咁多人。

唔知係唔係...書展比唔上係灣仔一年一度既吸引呢!?

今日係書展分左幾part...分出版社

如果我身邊果個都唔識路既話

我諗我一定又盪失路啦*

唔知係唔係...有可能自己太攰...so

今日都冇咩心機睇書

我本來係睇左一陣....都冇晒書可以吸引到我

又咁岩...比我見到突破果度

有本最後14堂 星期二的課

哈哈=]我上年書展買唔到

依家買到啦...好開心

都唔錯掛...都成66蚊啦

咁都算係8折左...都算既

等我睇埋呢本...我諗我可能會再買多本<再給我一天>掛

哈哈=]都係睇完先算啦

之後...又咁橋比我見到

我之前係apm果個書展好想買果本呀

我買左啦...3冊...total好似13x呀

都唔知算唔算貴啦...

-天使街23號-

我諗都唔錯既...起碼個封面好令呀..^^

但係點解之前我係商務睇既,  唔同咁既!!!

呢本係細本d架。

唔知呢...真係好睇既...真可能會買埋啦...

如果係一樣既話...咁就要睇下好唔好睇先啦。

最最最後仲買多左一本..之前大佬都買過既書

愛, 不是你以為那樣

講真果句呀...呢本書既作者仲有2本作品

好似係....

愛,錯在哪裡?

幸福-早知道就好

唔知係唔係...感覺問題呢...

我都係中意...愛, 不是你以為那樣。呢本書*

咁我都買左啦...

其實我想買既...我中意既書

仲有好多本...不過都係唔好買咁多啦...

仲要讀書架...

係呀...朋友呢回事...係唔係攞黍出賣既呢

好似今日咁...儀姐冇啦啦話出黍搵我

我都話左...我同阿翊一齊

點知...佢又話咩一齊食飯

咁都ok啦...咁冇咩所謂...

但係..呢餐飯係我心目中...仲係唔知點解食得唔舒服

可能係...一開始我就解錯佢既意思啦*

因為...我冇要求一齊食飯

咁之後...咁難得...去到銅鑼灣...

咁冇咩理由去食...KFC架

起碼我唔希望先啦...

之後...咁佢地都唔知算唔算係被迫咁

陪左我去食小巴黎啦...我好似係黍過架

不過...我諗都ok掛

係呢!?  點解食d野...個感覺都好怪既

係因為...佢地唔中意

佢地好想食KFC / 佢地唔想見到我呢!?

我真係唔知...我都好想知道係咩原因...咩一回事

不過事情都過左去lu*

咁好辛苦咁食完呢餐啦

咁我就同阿翊行多陣

儀姐同佢個fd又話要走喔

咁就同佢地say bye 完

行左一陣sogo同埋super city

哈哈=]心情都開心返晒

之後去左佢屋企...打左一陣ps2

點解呢!?我會打到果首歌啦...

哈哈...我都唔知幾勁呀...樹呀樹

哈哈=]咁之後...搭車過左去搵人

之後今朝先返到屋企呀...個人好攰呀

食左個好正既早餐呀。

一陣就要返學啦...好凍呀...著多件3呀。