今日係儀姐既大日子
唔好誤會呀..唔係結婚果種
係...生日呀
生日快樂...又大一歲啦
今年都17歲lu*
我都唔係好記得我既17歲生日呀
我記得既係我果陣好期待我既18歲生日呀。
好想快d變大人...又可以高返d。哈哈=]好天真既諗法
係啦...今日儀姐生日
本來係佢同佢既lover過既
咁...點知佢又話約左我先啦
咁...都冇計啦...(只有好= = 咁係藍田等左佢成2個中左右啦)
係唔係出個門口到藍田都要6點呀...^o^左
咁佢生日..都冇咩點架啦
之後去左食pizza hut
其實我好飽呀
咁都冇他既...佢都唔介意請我呀
因為佢遲到嗎!?
之不過咁就279啦...其實我叫左2樣野
都係100以下...我計埋加一...
點知佢又叫左好多野...唔通佢有左
哈哈=], 咁係食完之後就陪左佢
行左一陣吉之島
冇計啦...人地既男朋友係大晒架嗎!?
咁之後...就買左好多野...
仲買多左個芝士餅食食呀
點知...佢既男朋友...原來係...未見過佢既
咁之後...佢男朋友又冇啦啦...係我既身後跟住我呀
我都唔識佢...本來我都係諗住同阿儀姐一齊等
等到佢男朋友到...我就走啦
點知佢男朋友誤會左我係佢女朋友呀。
我都唔知可以講d咩啦。
好心...唔係中意人既/ 想見下面既
就唔好係生日搞埋d咁既野啦。
之後...陪左佢去公園食野...同埋傾下計
食cake嗎!!!
之後又等埋佢個fd呀
咁之後又係psp既世界...打怪獸呀haha~
之後又去左打機呀
係機鋪...打太鼓都打死我啦
車車gs又成日都係我輸呀
唉*咁就成1點左右啦
生日咁就過左啦...^^...
唔知開心既係邊個呢!?
|