LILLIAN 生日快樂呀
12點中就要起身啦
要去沙田呀...燒野食。
約左3點半係沙田市中心等呀
咁我就搭車去啦...有巴士可以去到嗎!
咁點知我係屋企check好晒d巴士時間呀
all about the thing* 點知我check既係
89x...係去沙田火車站
好彩我去到巴士站*
我識睇下個車站牌, 應該係89-去沙田市中心
咁點知...仲平左呀
咁...之後係3點17分,我就到左啦。
之後....去左等車..專車入白石既
係等既期間...仲唔知幾好心情係度估
架車有幾多個位...如果係得16個位...
咁我地就分2派人入去, 好彩有好似24個位呀
咁我地可以坐得晒...
之後...入到去係619呀
有蓋既...係呢!?
我地都食到好多野呀...
一人都係一百蚊
之後係咁食食食...食左好多野呀。
原來棉花糖呀...+ 面包都ok呀
之後...都唔錯呀
係9點中...我地就搭車出黍去啦
哈哈=]我地又會咁好彩上得晒呀。
係呢!? 如果jasmine佢上唔切車唔知會點呢!?
之後落車..去左百佳買酒飲呀。
下...lillian今次仲唔醉
...最後好似最快面紅果個係我呀
jasmine個男朋友...又點解咁過分唔黍接佢既
係唔係...男朋友都係咁架
true or death 係唔係處女呢個問題!?
同埋lillian點解唔中架。
唉*之後乾杯...又玩左好耐既5,10,15,20
一人一隻手...都唔知玩左幾耐啦
之後...冇野lu~
去埋個廁所就去左搭車啦
jasmine得返一個人...
小心d啦
依家既時間係01:31分
正式到lillian小姐既生日
我冇事啦...好好咁返到屋企。
^^好多謝你地既關心...
男朋友都係唔可信嗎!?
定係...拍得耐左就會淡
最終仲會散....
1拍2散> <"
|