*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 9
累積人氣: 5439
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 2 日  星期三   落雪


又到學校 滿足 分類: 未分類

以後都唔需要返工啦...

冇左要返工既$$

但係就多左好多時間

有時間做功課啦

今日11點起身

12回就出左門口啦

今日都好凍呀

仲要搵唔到對絲襪呀><

但係都要返學架啦

仲要係我拎左張紙巾出黍果陣...(流鼻水既關係)

我伸到d血絲出黍呀

我問阿妹...佢話佢有時都會呀

不過最多都係咳到有少少絲

我....唔....會....係....有....咩....事....架....何!?

唔通我有病...><"><"><"><"><"><"><"><"><"><"><"><"

點知...返到屋企啦喔

都唔知係唔係比人玩呀

又話返1點...咁我咪1點到學校喔

點知...打比POYI...佢同我講

今日唔係返2點咩...我仲搭緊車喔

咁我就好冇奈咁..之後打比阿紫凌

佢仲係屋企呀

咁姐係我今日白痴左啦...

又冇人陪我呀

...... ...... ...... ...... 今日又凍喔

咁都冇咩辦法啦

咁我就打返比poyi

poyi話...你嚇死我啦...

咁之後...都冇咩啦...行左去又一城買m記食呀

好白痴呀...等我買完啦

又唔識路返返去學校喔

我真係好......xD呀

仲要行錯路呢!?

咁又比我好好彩咁見到jasmine呀

咁有佢係度啦...咁我就冇咁驚啦

有人帶我返學呀

之後...都係傾緊功課啦

今日上堂都冇咩點既

訓左一陣咁啦...冇計啦

好多野做嗎!?

又好遲先訓教...

比多d藉口自己...咁做錯左所受到既心理壓力同內疚感

係唔係都會少d呢!?

可能啦...><

今晚又係度做做做做功課呀

打字都打到手軟啦..又凍喔

仲要食埋d零食呀..咁搞法

好快又肥返啦...><><><

我唔中意咁呀