以後都唔需要返工啦...
冇左要返工既$$
但係就多左好多時間
有時間做功課啦
今日11點起身
12回就出左門口啦
今日都好凍呀
仲要搵唔到對絲襪呀><
但係都要返學架啦
仲要係我拎左張紙巾出黍果陣...(流鼻水既關係)
我伸到d血絲出黍呀
我問阿妹...佢話佢有時都會呀
不過最多都係咳到有少少絲
我....唔....會....係....有....咩....事....架....何!?
唔通我有病...><"><"><"><"><"><"><"><"><"><"><"><"
點知...返到屋企啦喔
都唔知係唔係比人玩呀
又話返1點...咁我咪1點到學校喔
點知...打比POYI...佢同我講
今日唔係返2點咩...我仲搭緊車喔
咁我就好冇奈咁..之後打比阿紫凌
佢仲係屋企呀
咁姐係我今日白痴左啦...
又冇人陪我呀
...... ...... ...... ...... 今日又凍喔
咁都冇咩辦法啦
咁我就打返比poyi
poyi話...你嚇死我啦...
咁之後...都冇咩啦...行左去又一城買m記食呀
好白痴呀...等我買完啦
又唔識路返返去學校喔
我真係好......xD呀
仲要行錯路呢!?
咁又比我好好彩咁見到jasmine呀
咁有佢係度啦...咁我就冇咁驚啦
有人帶我返學呀
之後...都係傾緊功課啦
今日上堂都冇咩點既
訓左一陣咁啦...冇計啦
好多野做嗎!?
又好遲先訓教...
比多d藉口自己...咁做錯左所受到既心理壓力同內疚感
係唔係都會少d呢!?
可能啦...><
今晚又係度做做做做功課呀
打字都打到手軟啦..又凍喔
仲要食埋d零食呀..咁搞法
好快又肥返啦...><><><
我唔中意咁呀
|