今日…係大年初一
點解冬大過年
但係…新年又有咁多野整架
都唔知係好呀, 定係唔好啦。
我知既係…
今日嗎!?係唔係開心呢
本來係去睇戲架, 點知又冇咩位啦
咁我又唔係咁想睇功夫灌籃呀
咁可以點呢!?冇啦
冇得睇…開心…唔開心
係冇感覺就真
講真呀!? 係唔係出街睇戲先開心
唔一定架嗎!? 可以買 肥皂(番簡)嗎!?
咁就又經濟又可以replay啦, 不過咁係唔係岩呢
我唔知啦…
我知既係…都冇位睇長江7號呀
冇咩心情lu~
之後…本來係去kfc架
但係咁耐冇食過pizza hut 咁就心血來潮去食啦
點知又等死人啦…又排左好耐隊
最後…阿b都黍左啦
等2個pizza 都唔知有冇3個中啦
又話咩亂單又話幫我地去追呀
不過講咩都假啦
又係咩都做唔到呀…講多句都嬲呀
因為我地拎位果陣就話左5個人
點知…因為奇哥哥同埋表嫂黍左
咁就同d staff講啦
點知…一句就彈埋黍同我地講呀
因為一開始講左係幾多人
咁就係咁多
冇位就出去排過隊
我真係想打人呀
冇野呀…
之後…咁就迫迫下咁食啦
都冇咩既
我都估唔到pizza hut 係我既心目中係咁差架
我諗我地全家人
都唔會再有咩機會去下一次啦
真係…請都唔去呀
平日去, 態度就好好
假期, 理下你咪好囉
真係…想死呀
好彩可以同阿b玩姐
好得意既b呀
有英文名啦
yuki…彤彤
哈哈=] 唔講唔知呀
彤彤都唔輕架
抱多陣都攰呀。
最後奇哥哥同表嫂同埋阿b都係我地屋企訓呀
早抖啦…zzzZs
|