1月28號
考試既第1天
今日係第一日考試呀
management…死啦…尋日係就係溫左好耐
不過…唔知識得幾多, 又記得幾多啦。
我知既係, 我今日返到學校都唔少人啦
都差唔多人齊啦…
之後…開考啦
個個都可以係3個中頭之內完成
我唔知佢地做成點啦
但係, 我自己就做得唔多好,
1來我有好多好多既生字唔識啦
要係咁查字典呀。
2來我好多都係識d唔識d呀
最後…都係一半一半啦
希望考出黍既成績唔會咁差啦。
因為…我都知自己事
我考試又唔係咁醒果d人
我都係識係mc度抄下…估下咁啦
之後係lg 我都唔知自己做得岩唔岩啦
係呀…我答既係1同2
不過第1題識a 第2題識b咁啦
咁咪姐係…又冇多一半分啦
死得啦…
算啦…過左既事就過去左
都冇辦法改變啦。
比心機係下一科度啦
不過financial (都唔知有冇串錯tim呀)
但係…我諗都係死得架啦
我冇咩點溫過呀…係2點到就訓左啦
都唔知點溫呀…好多既生字呀
我唔想死呀…
死完又死…好慘不忍睹呀。︿。
算啦…咁就一日啦。
仲有4日咋~
|