以上打既野...都係靠我現有既記憶打既
...日記係為左容易唔記得野既人而創造出黍架嗎!?
點解我咁冇記性既xd
唔通係...哦...我都唔知!?=]
係啦...已經26號啦
仲有2日就考啦
第1科係management
第2科係financial management
第3科係business communication
第4科係principles of account
最後既係marketing 同埋 putonghua
唔好以為我識得串晒呢咁多科呀
我好多都唔識串架...睇住黍打...係唔係好冇聊呀我
冇計啦...個人好空虛呀。
唔知係唔係因為我唔想去面對呢個試呢
我對依家既自己冇咩信心呀。
都唔知識得溫書...呀, 唔可以話唔識
要話就話自己唔願意去識...唔想去讀
哈哈..今日出左街呀
出左一陣...同阿賴出左去一陣...
行左陣apm...都幾開心呀
仲有得食m記...哈哈=] 都係d我中意既野呀
我好中意...
好想出街好耐啦...今日咁難得可以有人陪我出去呀
到9點左右就走啦...
之後...冇呀...扭左d蛋, 仲差一隻
一隻就齊一set啦
我都幾晒錢下架...依家冇返工
又唔晒返學啦...d陋雜又出晒黍啦
哈哈=]其實晒錢唔係一種心得呀..
係一種浪費呀。唔好咁晒錢啦我
你呀你呀...你醒左啦...karman
哈哈=] 晒錢既話...要係應該既時候晒...
應晒得晒...好似想左好耐既野...要買啦
好想好想買呀...想左好耐啦
考完個試就可以啦
係唔係!?
發緊夢*dbuiqf&*(#f#()*^&%(t!<--都唔知想打d咩, 不過唔係我打錯野
仲知...就
想錯我心啦
因為...試都仲未曾考
就諗住去玩啦...
>< " 好難頂呀
仲有1日就考試啦
我係唔係傻左呀...

想轉色tim
可惜冇$呀
|