*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 29
累積人氣: 5413
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 26 日  星期六   晴天


都唔係好記得架... 分類: 未分類

以上打既野...都係靠我現有既記憶打既

...日記係為左容易唔記得野既人而創造出黍架嗎!?

點解我咁冇記性既xd

唔通係...哦...我都唔知!?=]

係啦...已經26號啦

仲有2日就考啦

第1科係management

第2科係financial management

第3科係business communication

第4科係principles of account

最後既係marketing 同埋 putonghua

唔好以為我識得串晒呢咁多科呀

我好多都唔識串架...睇住黍打...係唔係好冇聊呀我

冇計啦...個人好空虛呀。

唔知係唔係因為我唔想去面對呢個試呢

我對依家既自己冇咩信心呀。

都唔知識得溫書...呀, 唔可以話唔識

要話就話自己唔願意去識...唔想去讀

哈哈..今日出左街呀

出左一陣...同阿賴出左去一陣...

行左陣apm...都幾開心呀

仲有得食m記...哈哈=]  都係d我中意既野呀

我好中意...

好想出街好耐啦...今日咁難得可以有人陪我出去呀

到9點左右就走啦...

之後...冇呀...扭左d蛋, 仲差一隻

一隻就齊一set啦

我都幾晒錢下架...依家冇返工

又唔晒返學啦...d陋雜又出晒黍啦

哈哈=]其實晒錢唔係一種心得呀..

係一種浪費呀。唔好咁晒錢啦我

你呀你呀...你醒左啦...karman

哈哈=]  晒錢既話...要係應該既時候晒...

應晒得晒...好似想左好耐既野...要買啦

好想好想買呀...想左好耐啦

考完個試就可以啦

係唔係!?

 

發緊夢*dbuiqf&*(#f#()*^&%(t!<--都唔知想打d咩, 不過唔係我打錯野

仲知...就

想錯我心啦

因為...試都仲未曾考

就諗住去玩啦...

>< " 好難頂呀

仲有1日就考試啦

我係唔係傻左呀...

想轉色tim

可惜冇$呀