*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 95
累積人氣: 5690
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天


有意義嗎!? 滿足 分類: 未分類

...1點就醒左啦

尋日訓到今日起身...都有6個中到啦

我訓左6個中左右..就起身啦

之後...換好晒3  同埋食左個lunch...(粥)呀

咁就出街啦

由於個天文台話20度

咁我就是是但但咁出左門啦

到左4點左右就到左旺角

之後...一直都係打psp

真係唔知可以講得d咩啦

係唔係...打機都係男仔中意架呢

咁都冇咩既

打機咪打機囉...就係咁...打到有人要返屋企啦

都打左成2-3個中呀

仲要係叉住電tim

係唔係掂呢!?

之後...冇咩  行左一陣新知

同埋潮特

咁都冇咩點既...都係咁

係度睇westwood 銀包呀

好彩好彩買到我想要果個呀

當然係要紅色啦

因為紅色係最令既^^

咁...之後都問過下價7xx到啦

係專門店就8xx呀

都唔係差好遠

不過專門店就冇貨呀

...又要delate啦

.....都唔知幾時先可以買到呀

仲有機會掛

之後...同左康少...去左先施還機

再陪佢...去左借錢

都冇咩點既...只係...點解要我扮佢既女朋友呢!?

再加上...我係大過佢架呢!?...哈哈=]

我個樣真係呃得下人

之後...都冇咩點既

見到d唔想見既人...

同埋呆等左好耐呀

係呀...唔想見既人...係我識既

同埋火哥都識架...何哥

都唔知點解佢會係果d地方

同埋...佢成個人都唔同晒

不過...咁又係...係埋d咁既地方

唔知...金雞係d咁雜既地方呀

不過...我真係唔希望康少有事

雖然唔係識左好耐

不過...佢話晒都係阿儀姐果fd

同埋...佢既女朋友都唔希望佢有咩事嗎

之後...8點幾就搭左車去食譚仔呀^^

好飽...好開心...very happy

雖然中間發生左少少野

不過...下次唔會再發生架啦

....I don't need a great deal of love, but I need a steady supply.

Do not forsake your friends...