...1點就醒左啦
尋日訓到今日起身...都有6個中到啦
我訓左6個中左右..就起身啦
之後...換好晒3 同埋食左個lunch...(粥)呀
咁就出街啦
由於個天文台話20度
咁我就是是但但咁出左門啦
到左4點左右就到左旺角
之後...一直都係打psp
真係唔知可以講得d咩啦
係唔係...打機都係男仔中意架呢
咁都冇咩既
打機咪打機囉...就係咁...打到有人要返屋企啦
都打左成2-3個中呀
仲要係叉住電tim
係唔係掂呢!?
之後...冇咩 行左一陣新知
同埋潮特
咁都冇咩點既...都係咁
係度睇westwood 銀包呀
好彩好彩買到我想要果個呀
當然係要紅色啦
因為紅色係最令既^^
咁...之後都問過下價7xx到啦
係專門店就8xx呀
都唔係差好遠
不過專門店就冇貨呀
...又要delate啦
.....都唔知幾時先可以買到呀
仲有機會掛
之後...同左康少...去左先施還機
再陪佢...去左借錢
都冇咩點既...只係...點解要我扮佢既女朋友呢!?
再加上...我係大過佢架呢!?...哈哈=]
我個樣真係呃得下人
之後...都冇咩點既
見到d唔想見既人...
同埋呆等左好耐呀
係呀...唔想見既人...係我識既
同埋火哥都識架...何哥
都唔知點解佢會係果d地方
同埋...佢成個人都唔同晒
不過...咁又係...係埋d咁既地方
唔知...金雞係d咁雜既地方呀
不過...我真係唔希望康少有事
雖然唔係識左好耐
不過...佢話晒都係阿儀姐果fd
同埋...佢既女朋友都唔希望佢有咩事嗎
之後...8點幾就搭左車去食譚仔呀^^
好飽...好開心...very happy
雖然中間發生左少少野
不過...下次唔會再發生架啦
....I don't need a great deal of love, but I need a steady supply.
Do not forsake your friends...
|