1月30號
咁就過到考試既第3日啦
日子好似咁難過咁既
如果考試快d完咁就好啦
不過時間都唔夠溫呀
唉* 唔知…係唔係自己犯賤啦
明知係考試期間都好似係…臨訓之前果幾個中
係咁已溫下書…之後又訓著左啦。
哈哈=] 都唔知係真係攰得濟/ 悶得濟啦
今日考ebc都冇咩點既…係listening唔係好聽得到呀
仲要係現場live喔…
不過咩都聽唔到。
咁都冇咩點既
作好晒d文就走啦
都好快下…好似12點幾左右
可惜唔知撞唔撞得中啦…I mean mc 同埋connect wrong
咁快就要考左3科
都唔知有幾多科可以合格到呀
聽日又係sam sir既科
account啦___都冇咩野好驚lu~
唔知係唔係因為知道左自己冇可能, so…
驚都冇用啦。
溫書都係得個溫字
好白痴呀___又炒啦
|