有人話時間過快d就好啦
又有人話時間可以長d就好啦
都有人話時間再長, 再短 , 都唔到自己話事, 自己決定
時間就係時間...英文係time
TIME WAITS FOR NO ONE
係我係一套卡通片度聽到既
時間係唔會等人...
1世紀1年1月1日1時1分1秒
時間有唔同既單位...一樣既係
時間過左就點都追唔返
因為...永遠冇同一年同一日同一時一分一秒
過左就冇啦...
一日有24小時咁多
7仔日日都24
講真呀...24小時
係我心目中係唔夠架
因為...要返學...要訓教...要返工...要行街...買野...食飯
日日都有野做...冇論做緊d咩野...係邊度做
都係一樣...
點解唔可以比自己去control自己既時間長短呢
有人話, 呢樣係天賜比我地既
唔係話男仔/女仔...
不過時間就真係個個人都平等嗎!?
我話唔係...
每個人1日都有24小時
不過...每個人既死期...都唔同
有早有遲...甚至出唔到世
冇野係公平既...唔好話係..生...老...病...死
更加唔好話...3衰6旺
我唔信...我信既係...
自己....好行呀
都唔係姐...
我知既係...時間可以自己控制
因為有手有腳...有腦筋...可以自己照顧自己
咁時間表點解唔可以自己編呀
冇野係冇可能既...
每個人都係一樣...都要做好自己本份
哈哈=]唔好做d傷天害利既事...
做d有意義既事呀...
哈哈=] 打左咁耐日記
都唔知自己打d咩
我知既係...time waits for no one
同埋仲有1日就死期...
請大家見到我既成績後...為我默哀30秒啦...
之後係我既日記上留下足跡
咁就足夠啦...
|