*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 21
累積人氣: 5405
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 27 日  星期日   落雪


time waits for no one 分類: 未分類

有人話時間過快d就好啦

又有人話時間可以長d就好啦

都有人話時間再長, 再短 , 都唔到自己話事, 自己決定

時間就係時間...英文係time

TIME WAITS FOR NO ONE

係我係一套卡通片度聽到既

時間係唔會等人...

1世紀1年1月1日1時1分1秒

時間有唔同既單位...一樣既係

時間過左就點都追唔返

因為...永遠冇同一年同一日同一時一分一秒

過左就冇啦...

一日有24小時咁多

7仔日日都24

講真呀...24小時

係我心目中係唔夠架

因為...要返學...要訓教...要返工...要行街...買野...食飯

日日都有野做...冇論做緊d咩野...係邊度做

都係一樣...

點解唔可以比自己去control自己既時間長短呢

有人話, 呢樣係天賜比我地既

唔係話男仔/女仔...

不過時間就真係個個人都平等嗎!?

我話唔係...

每個人1日都有24小時

不過...每個人既死期...都唔同

有早有遲...甚至出唔到世

冇野係公平既...唔好話係..生...老...病...死

更加唔好話...3衰6旺

我唔信...我信既係...

自己....好行呀

都唔係姐...

我知既係...時間可以自己控制

因為有手有腳...有腦筋...可以自己照顧自己

咁時間表點解唔可以自己編呀

冇野係冇可能既...

每個人都係一樣...都要做好自己本份

哈哈=]唔好做d傷天害利既事...

做d有意義既事呀...

哈哈=]  打左咁耐日記

都唔知自己打d咩

我知既係...time waits for no one

同埋仲有1日就死期...

請大家見到我既成績後...為我默哀30秒啦...

之後係我既日記上留下足跡

咁就足夠啦...