我都唔知點解放假...10幾日
咁就冇左啦, 咁都冇計呀
10幾日放假, 好似個人好空虛咁既, 日日都咁悶呀
又冇所事事呀。
唉*~咁都冇咩點既
心情都唔錯呀, 雖然係今個新年, 都逗到d利是既
但係仲未拆得呀, 等到初15 咁就有多d錢錢用啦。哈哈=]
聽日就要返學啦, 仲好想好似呢10幾日咁
... 日日都訓到夠為止
哈哈=] 都冇咩點啦, 聽日就係情人節啦
好開心呀, 因為聽日又可以訓晏多少少呀
因為pccd唔駛上呀, 可以返2點呀
今日呢, 去左奧海城呀。
好開心呀=] 因為可以玩啦, 哈哈=]
冇出到去旺角同尖咀lu~
一齊去左奧海城, 又係打機
玩到手又攰, 腳又震呀
做左好多劇烈運動, i mean 係 又打籃球 又打鼓, 仲玩埋槍gs 仲有呀仲有呀
哈哈=] 係可以1 play/2play架
我都唔知果部機叫咩名啦我知既係, 打d鬼咁既
都唔錯呀, 又幾好玩呀
下次搵埋哥哥一齊去玩先得呀* 佢玩過
但係, 唔知佢有冇我咁叻呢!?係呀, 仲去左食m記呀
好好味, 唔知係唔係因為唔舒服既關係, 好想好想食呀請放心,
我都好返好多啦。
係仲有少少傷風同咳姐今日哥哥上左黍我屋企, 幫我手整電腦呀
lam card 死左呀, 好可憐呀, 但係我都唔知咩黍架啦
冇問題啦 有人幫我手整, 咁就夠啦。
係唔係咁話呀
聽日返學啦,
預祝大家情人節快樂呀, 冇情人就快d過呀。
早抖。
|