| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 8 日 星期五  |
開年  |
分類: 未分類 |
年初2
今日要係屋企食開年飯呀。
開年…哈哈=]
今年唔會比人開年就好啦
(講笑=])
唔知大家知唔知咩係開年呢!?
係呀…今日係屋企食左個好豐富既午餐。
好多好多野食..食完就沖左個涼
咁就出街街lu~
去左行旺角, 又話冇咩鋪頭開
都唔係呀..都唔少鋪頭開呀
仲行左好多間tim
不過都係得個行字
哈哈=]本來都係架
點知…又買到個銀包喔
想左好耐架啦
真係好想好想
想到不得了
到今日買到啦
今日係8/2/2008-大約係下午啦
唔知幾多點
多謝…某某某約我行街既
翊哥哥呀。
哈哈=] 真係好開心, 仲買埋條電話繩呀
今個新年真係好開心…
不過由聽日開始
屋企就得返我同麻麻2個人啦
都唔知咁既2人世界又會係點架呢!?
之後行埋花園街
仲要唔識路
行左好耐呀
最後褸褸都係買唔到
今個新年得個新銀包
之後, 去左阿翊屋企拜年呀
拎到2封利是…利利是是嗎!?
哈哈=] 係呀…今年既新年都差唔多有10封啦
哈哈=] 好^^呀
咁之後..就上左天台飲野呀
同埋食野呀
點知…到最後9點幾
都係要去食m記呀
哈哈..扭扭下既薯條
好正呀
…仲有好好笑既野…^^
哈哈=] 就係我都唔知點講呀
仲知冇啦啦..我又係度笑啦
我都唔知自己做咩呀
傻左咁笑
哈哈哈哈=] 可能係開心得濟掛^^
|
« | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | ... | 546 | »
|