點解CBE堂(姐係, 唔知咩中國貿易既堂啦)
同歷史堂都冇咩分別呀,,,係我唔中意歷史既關係
定係, 我冇帶note既關係, 令到我都唔知學呢d野有咩用啦
同我之前乎學過既IEO都有好大既分別啦
因為, 歷史係唔關事架
今日, 上堂...最開心, 又好好笑又好難頂既係
阿sir講野既speed呀
都唔知係我聽寫能力有問題呀, 定係我既秘書能力未到家呢
我希望下堂會好dd啦, 因為,, 到時我諗我中堂既經驗有返咁上下
下次就唔會再寫得咁慢架啦
希望,, 阿sir講慢d, 到不如自己寫快d啦
因為...到時既我, (畢業後)我諗我出黍做野
都有或多或少既幫助呀。
今日, 係上完呢堂之後, 我又知道多左d歷史既野
不過,, 都係唔知點溫書呀
係我既問題嗎!? 定係我唔中意history 令到我冇心向學呢!?
今日係落左呢堂
就食lunch啦, 點解冇左so c 既果一盒架
真係唔知送外賣既人, 係唔係太忙既關係
令到so c 食得咁辛苦啦。
希望唔會再有下一次啦
上om堂果陣呢
好大壓力呀, 唔知係唔係因為miss既一句, 唔該你尊重反你自己
我都唔知可能比到d咩反應佢啦
唔通同佢講, 我根本就唔知你講咩呀...!?
....唔知lu~ 算數啦
希望火藥味可以少反d
emily, 好多謝你呀。
唔知miss又係唔係咁諗呢, 定係覺得我真係"玩"野啦
我都唔希望將班房既氣氛搞到咁差啦
下次唔會掛...希望都唔會有下次啦。
|