3月19號
星期3啦
又係見到佢
唉*~ 唔知啦
今日去cbe堂
阿sir又話左好多好多歷史比我地聽
不過, 考試考d咩, 就真係知都唔知d
都唔知係唔係我唔識呢科history 定係呢科唔識我啦=]
上堂都係咁啦
又係好多野寫
阿sir既聲線都係有高有短, 有大有細
好難捉摸呀=]
好多野唔知係唔係真係會考
我知既係…好多野要記
唯一既一科用中文教, 用中文考
都唔一定會pass
死唔死呀=[
之後上om堂
交左功課
仲係度睇書tim
Hello kitty 藏屍案
仲有好多好多好核突既圖呀
都唔知佢地係唔係會返黍搵我呀
唔好搵我呀
唔關我事架
我好驚啦
仲有poyi呀, 又要嚇我呀
嚇到我都唔知點睇落去呀
最後, 我都係唔敢睇d圖啦
我冇睇到個結局呀
我太驚d圖啦。
我聯想到d圖同埋個劇情呀
好得人驚。
之後又係呢玩咩….
薑施聯婚
…仲有好多好多
白卓聯婚
洪簫聯婚
洪蔣聯婚
白金聯婚
賴廖聯婚
史廖聯婚
張胡聯婚
胡李聯婚
范宋聯婚
黃葉聯婚
湯楊聯婚
楊柳聯婚
..
…
….
仲有好多好多
之後放左工
去去銅鑼灣 (cwb…哈哈=) 唔講我都唔知係=])
都冇咩點既
之後去左觀塘食野
(約左咖喱呀. sor 呀, 真係冇打到咖喱你呀)
…又打埋比寶欣
佢同李家樂一齊呀
都冇咩點既, 食左野
傾左陣計
咪各行各啦
係李家樂送左人地返屋企先姐…^^
如果係咁既話, 李家樂同寶欣姐既關係咪又進左步喔
我唔係好記得佢地係唔係拍過拖啦
不過...李家樂唔同晒相, 呢個就係真既
係呢!? 唔知仲有冇咁既機會再咁既3~2知己一齊再出黍食飯呢!?
唔同既公司, 唔同既夢想。
唔知會唔會有一日, 大家都可以過著自己想過既生活
同自己中意既人, 一齊一生一世呢!?=]
|