*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 42
累積人氣: 5525
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 15 日  星期六   陰天


咁早起身! 滿足 分類: 未分類

 

 

今日係星期6 又要返工啦

 

早左出門口,

 

 

 

MAMA整比我同妹妹既早餐

 

因為約夢婷出旺角買新銀包

 

佢都係中意westwood 既人呀 

 

 其他既牌子都唔錯既 

 

 不過價錢就有d出入啦 

 

 唔知點解好想買野既時候就仲買唔到自己想買既野 

 

 今日行左一陣旺中同新知城,

 

都係搵唔到佢想要既果個款, 其他款又唔令呀 

 

其實我買左呢個銀包之後, 我都有諗過

 

係有散錢位好呀, 定係冇散錢位好啦

 

我真係唔知道, 但係唔買都買左

 

加上2個款, 我都中意 

 

點解係我身邊既人, 好似葉英傑咁呀

 

都唔知點解佢最近又迷上左westwood

 

成身都係呀, 佢係唔係發姣

 

都唔係一定要女朋友架嗎

 

冇女朋友又唔駛死既

 

最緊要係自己中意, 佢又唔會唔中意你

 

咁咪就可以啦。 

 

好多野都係唔知點講咁既

 

好難用言語講到出黍, 有時候就係因為一下子既感覺

 

破壞左2個人之間既關係

 

今日我都估唔到夢婷出左黍之外, 佢哥哥都出左黍啦

 

哈哈=]

 

係呢!?唔知點解 今日佢阿哥又唔駛返工既

 

唔通真係唔駛返!?

 

我都唔知道啦

 

我知道既係 

 

去左"香港仔"食野

 

好味呀。

 

 

行完旺中就去左聯合呀

 

都唔少人呀

 

不過都係冇夢婷中意既顏色呀

 

我打左去專門店問

 

都係冇呀

 

點解次次中意親既野

 

唔係冇果隻色

 

就係冇貨呀

哈哈=]

2樣野都好似冇咩分別 

仲知, 今日就唔多好運啦

 

`之後就一路行一路睇

 

點知呢!?

 

又比我見到我想買既野呀

 

就係13

 

都幾令呀

 

又可以返學著

 

哈哈=]

 

之後都冇咩啦

 

打左好耐電話

 

先問到中國旅行社既address

 

哈哈=] 係銀行中心之後睇右 3

 

點講呢!? 原來全層都係旅行社呀。

 

之後點知去左關鍵旅遊呀

 

都唔平既1870

 

仲要加唔知咩手續費呀

 

All about 1969

 

323-24去玩。 

 

 

今晚既甜品!~