*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 32
累積人氣: 5416
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


好感動呀T^T 鬱悶 分類: 未分類

今日, 返學個感覺都幾好既

係返學校前

因為, 我著左件西褲返學呀

第一次著

好型呀。

上堂

可以傾下計

睇下"小說"

同埋畫下公仔

上上下堂...都唔想提啦

好悶, 好眼訓, 好想死...

咩係想死, 係飲完可樂, 都冇咩動力呀

上堂, 真係上左=冇上過

今日好多謝emily, 如果唔係你...

我諗我都係比miss鬧緊我呀

我唔識答, 你明明可以唔幫我既...

所以小心d呢個咁既miss啦

...好多謝你地咁多位

我唔識答, 你地都幫左我唔少呀

希望所有唔開心既事, 都快趣d消失啦...

如果唔係我唔識答, 間班房都唔會充滿火藥味...

點解又會問到我架, 我真係唔識

我真係唔知道, 點解唔識既, 問miss, 可以轉黍一句, 你冇理由唔識

咁如果真係唔識既人, 又可以點喔

我知我成績差, 但係都可以算係盡過下力架

唔知係唔係因為, 偏見既關係...令到大家今日都唔開心得去邊

我相信, miss好快就唔中意我啦, 會唔會以為我係玩佢呢!?

唔識, 係唔係查字典就有用呢!?

咁又點解, miss唔識電腦, 可以搵我地幫佢呀,

唔識就係唔識好正常

miss根本就唔知道, 同我地班一齊食反

我地有幾辛苦呀, 真係唔多想理佢呀

同埋見足我地成日, 唔辛苦架咩!?

你唔辛苦, 我地都辛苦啦

唔知之後既日子點樣過啦. . . 唔好過之餘

真係難過呀...><唉*~

咩係observation 姐係observation呀

咁係唔係電腦姐係電腦...咁解呀

...我真係唔係好明白, 咩係教書呀

唔識教就唔好學人教啦

之後, 都冇咩點啦

放左學, 都傾左好耐...

之後, 同咖喱又傾左一陣電話, 男女朋友既事

外人可以插手嗎!? 明白嗎!?

如果話比jessica知, 又有用嗎!?

...

今日和記果人上左黍

明明都唔係我電腦既事

最終...都係fail左呀

都係唔得, 都冇咩用呀

千祈唔好用和記呀。

書我以後都唔會帶架啦

ann lo "no"

好唔開心呀><

希望聽日會好返d啦