*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 149
累積人氣: 5744
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 3 日  星期六   陰天


係唔係真架!? 滿足 分類: 未分類

我今日發現...越想去得到...

想要既野* 往往都唔知我想像中咁既

都係唔係好夠...仲係好難得到

係唔係呢個世界都係咁架呢!?

因為太過容易去* 得到..所以人先至會咁唔珍惜

如果係靠自己去取得既野* 會有1種得來不易既感覺

有人同我講「江山易改  本性難移」

係唔係真架呢!?  有好多野...都係自己未經思考過既野

唔知點解今日有感而發  好想同大家分享下。

我都知我既日記有好多日冇打啦

都係因為我太攰啦

都係要講句啦...生日之後既我

大個女啦..18歲人仔啦

今日...我個同事都同我講...人細鬼大呀你*

哈哈=]

好開心...今日一早就可以撞到個舊同學..英傑哥呀

都唔知幾開心呀...見到佢1身既IT LOOK

都唔知係唔係做保險之後...大個左啦

佢都係同我同年...但係佢比我努力得多

之後...嗯*  都冇咩點啦

今日...返到公司...好攰呀  同阿YEE媽 MANMAN返早

仲有1個好唔想見到既明哥

都唔知...明明係佢自己遲到呀

好唔中意D人...遲到仲可以大條道理喔

我都唔知可以比D咩反應佢啦

真係呀..之後我同MANMAN都係數機啦...

唔知點解YEE媽既好意...又害到佢比明哥鬧啦

YEE 媽  對唔住呀

我自己都知自己事...我數完我部機...都即刻整黑板呀

之後...又膠紙啦...咁我都唔可以怪MANMAN既

佢數錢果度...唔知點解少左10蚊喔

咁我都唔知可以講D咩啦...咁我都有幫佢手數啦

但係...都係唔岩既...點解會咁架

最後都係要明哥幫手...之後我...做左比人鬧果個啦

今日仲聽到個消息...WANKO佢唔做啦...做到23號..

唔知點解...好唔想佢都走呀...個個都走晒

咁我都冇必要留係度啦

好想做夠3個月呀...唔知可唔可以呢!?  哈哈=]

都係我既問題...令到我今日睇更表...

佢係下個星期...比得我返星期3..5..6..日

都係因為...我既問題嗎...我見到既星期6同我寫比佢既時間

都好似有D問題咁呀

之後...當我問明哥...佢同我講...都夠人用啦..

返得果咁少中...返黍都冇用啦

現實係殘酷既...做得野既人...留低

唔做得野既人...留都冇用...

返工既日子有多左2日 DAY OFF..

都唔錯既...我都好攰, 想多D時間溫書。

我要加油啦...

係啦..之後放左工...仲去左行街街呀

都係西9啦...都唔係好夠錢呀

之後...都係咁...行下食下野

買左好多野食呀...

買左魚旦啦...又買左1蚊野拮野食啦

又買左腸仔食啦...仲有細細旦...哈哈...

仲有2個包TIM呀...真係好飽啦

咁都唔錯呀

去左冒險...又玩左100蚊啦。

哈哈=]都係佢比既*

玩既都係票...都幾開心呀...

哈哈=]  成10XX啦..

之後大佬都黍左

又去左譚仔食米線

我都好想食...但係我好飽啦

...

有時候真係好想知...

點解錢係咁重要...名牌又係唔係冇必要

點解個個人都希望有個名牌袋/銀包___...

係唔係咁架!?

好多野都唔到自己話事

好多野...都係要睇人面色

加油呀...聽日仲要hold day呀^^

加油