我今日發現...越想去得到...
想要既野* 往往都唔知我想像中咁既
都係唔係好夠...仲係好難得到
係唔係呢個世界都係咁架呢!?
因為太過容易去* 得到..所以人先至會咁唔珍惜
如果係靠自己去取得既野* 會有1種得來不易既感覺
有人同我講「江山易改 本性難移」
係唔係真架呢!? 有好多野...都係自己未經思考過既野
唔知點解今日有感而發 好想同大家分享下。
我都知我既日記有好多日冇打啦
都係因為我太攰啦
都係要講句啦...生日之後既我
大個女啦..18歲人仔啦
今日...我個同事都同我講...人細鬼大呀你*
哈哈=]
好開心...今日一早就可以撞到個舊同學..英傑哥呀
都唔知幾開心呀...見到佢1身既IT LOOK
都唔知係唔係做保險之後...大個左啦
佢都係同我同年...但係佢比我努力得多
之後...嗯* 都冇咩點啦
今日...返到公司...好攰呀 同阿YEE媽 MANMAN返早
仲有1個好唔想見到既明哥
都唔知...明明係佢自己遲到呀
好唔中意D人...遲到仲可以大條道理喔
我都唔知可以比D咩反應佢啦
真係呀..之後我同MANMAN都係數機啦...
唔知點解YEE媽既好意...又害到佢比明哥鬧啦
YEE 媽 對唔住呀
我自己都知自己事...我數完我部機...都即刻整黑板呀
之後...又膠紙啦...咁我都唔可以怪MANMAN既
佢數錢果度...唔知點解少左10蚊喔
咁我都唔知可以講D咩啦...咁我都有幫佢手數啦
但係...都係唔岩既...點解會咁架
最後都係要明哥幫手...之後我...做左比人鬧果個啦
今日仲聽到個消息...WANKO佢唔做啦...做到23號..
唔知點解...好唔想佢都走呀...個個都走晒
咁我都冇必要留係度啦
好想做夠3個月呀...唔知可唔可以呢!? 哈哈=]
都係我既問題...令到我今日睇更表...
佢係下個星期...比得我返星期3..5..6..日
都係因為...我既問題嗎...我見到既星期6同我寫比佢既時間
都好似有D問題咁呀
之後...當我問明哥...佢同我講...都夠人用啦..
返得果咁少中...返黍都冇用啦
現實係殘酷既...做得野既人...留低
唔做得野既人...留都冇用...
返工既日子有多左2日 DAY OFF..
都唔錯既...我都好攰, 想多D時間溫書。
我要加油啦...
係啦..之後放左工...仲去左行街街呀
都係西9啦...都唔係好夠錢呀
之後...都係咁...行下食下野
買左好多野食呀...
買左魚旦啦...又買左1蚊野拮野食啦
又買左腸仔食啦...仲有細細旦...哈哈...
仲有2個包TIM呀...真係好飽啦
咁都唔錯呀
去左冒險...又玩左100蚊啦。
哈哈=]都係佢比既*
玩既都係票...都幾開心呀...
哈哈=] 成10XX啦..
之後大佬都黍左
又去左譚仔食米線
我都好想食...但係我好飽啦
...
有時候真係好想知...
點解錢係咁重要...名牌又係唔係冇必要
點解個個人都希望有個名牌袋/銀包___...
係唔係咁架!?
好多野都唔到自己話事
好多野...都係要睇人面色
加油呀...聽日仲要hold day呀^^
加油
|