*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 72
累積人氣: 5667
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 21 日  星期六   晴天


又係咁hei咁既 滿足 分類: 未分類

我發現我呢排 打既日記真係*月*來*月*唔知我想打d咩呀

好似今日咁 我話o左我想做功課 難得係屋企 咁得閒

又唔駛反工呀_ 可惜 1個電話 令到我係夢中驚醒

係邊個 係我之前既中學同學
佢呢 係尋晚啦_ 拎o左我部電腦反佢屋企整呀
點知 佢尋晚幾得呀

都唔知佢隻腳有冇事tim呀

冇啦啦 佢隻拖鞋game over o左呀
唔知咩事啦 我淨係知 佢最後係赤腳咁反屋企呀

唔知呢首歌唔係唔講緊我.....

部機呢

送舊迎新 關心妍

詞:林夕
編:伍樂城@RNIS
監:伍樂城@RNIS

流淚後  讓你逝如空氣
要再新從前的刻骨銘心立個碑
沒有悲與喜  就讓我學會被人拋棄
倒轉頭懷疑你未夠福氣


誰都可放下  永遠愛你也太可怕
而失戀何價  能尋覓更愛我的他
你捨得忘記牽掛  憑良心講說話
怕獨自回家 再看日後桃花    便化


離別後 沒你換來朝氣
你要走  提提我應該記得別記起
從來未逃避   自問我沒氣力來憎你
繼續尋愛遊戲自有天理


誰都可放下  永遠愛你也太可怕
而失戀何價  能尋覓更愛我的他
若果依然有牽掛 尤如再摑一巴
也計天要我學化  才能遇上他

誰都可放下  永遠愛你也太可怕
而失戀何價  能尋覓更愛我的他
若果依然有牽掛 隨時再摑一巴
送舊為迎新   讓我未遇桃花  要化

然而又害怕未來戀愛   
我亦看穿一個人的演化

係啦_ 都唔係真係講我部機既
係個歌名似係姐

因為我部機 真係唔要得啦
唉*∼都話o左架啦
不過都唔緊要既

係啦_ 咁就比我個fd為o左同我講 我部機死o左啦

咁就比佢嘈醒我啦

咁係呀係呀

我係尋晚訓過晒本書書啦

好好睇下呀

書名

100下 17歲少女的愛慾日記
梅麗莎 .P著 范湲 譯

我都幾中慕本書既序呀
既幾句啦

係(很可惜, 許多讀者把焦點放在性愛的部分, 卻忽略了書中少女其實是口渴望尋找自我的。)

.....對她而言

這是1本療傷之作, 唯有寫下這些不愉快的經驗, 她才得以解脫。 但是, 看著自己的私密日記變成百萬冊
暢銷書在全球流通, 不覺得彆扭嗎?(書裡的少女早已不存在了,我現在看她,倒覺得她已經成了另1個和我不相干的人......)

如果梅麗莎苦悶的狂野青春已經劃下句點,多麼希望,這樣的悲傷故事,就到她為上吧!

 都係范湲寫既 2004年12月范湲

我真係係睇完本書之後 覺得o個個叫梅麗莎既女仔
既最後o個段既幾句

我好中意 好中意 可惜係現實係唔會出現
就算有..都唔會有我份

我真係好like呀

心愛的,我求求妳,千萬別再傷害自己予。妳傷害自己,我也覺得痛啊!

答應我...答應我1件事:我們永遠都不要忘了對方,好不好,答應我。

在2種情況下,妳無法忘記我,我也不能忘了妳。妳不應該把自己當做我的俘虜,或是愛情的囚犯等等,不行,妳不該被約束的。
妳應該是個自己飛翔的天使,絕對不要把我當成妳生命中的唯1。我知道,妳將來1定會是個優秀的女性。

千萬別再背叛自己,因為這樣不但會傷了妳自己,也會傷害我。我現在愛妳,未來即使分道揚鑣,我也會1直愛著妳的

 

哈哈哈 係唔係好得呀

係我自己打架 唔係上網copy架 我真係好勁呀

係啦_咁我今日3點幾呢就要反童軍啦
都ok啦 又係咁啦
之後..呢 點知我又早o左d到啦
仲要比我撞到盧miss呀

哈哈
之後..我地係7仔撞到呀
點解_ 因為佢要搵膠剪呀_ 咁原來佢地想整
男孩節既鯉魚旗呀

之後..點知阿鍾miss都黍到啦
賴miss條key都仲未到呀
仲有呀_陳miss都到啦

真係呀_不過都唔緊要_但係電話又唔聽 ben sir又唔反呀

唔知啦〕咁我就同阿陳miss1齊啦 
咁我都係聽埋1份
森林故事呀

哈哈 原來
唔知咩敬禮啦

係好似發誓咁既手啦
中間3隻手指伸起
第1同第尾係下面
仲要第1隻係第尾o個隻前面<--寓意*強者保護弱者

仲有係...
中間有個圓圈 係<--寓意*團結

之後 童軍握手1定要用左手呀
點解
因為土人係用左手拎盾牌 右手拎矛
意思係 如果係冇敵意既話 不如放下盾牌 好過放下矛
所以就係咁啦

哈哈 都學都野呀

係呀
之後..我地幼童軍仲有d呢
就同盧miss佢地整旗旗
我都親有時間 整o左條 哈哈 係1條壞魚呀

係_ 有個壞字係上面呀

同埋
有食*死*人* 呢3個字呀

係唔知邊個幼童軍放入去呀
不過算啦

!之後..係度傾野啦
係呀係呀 最後係阿鍾miss搵賢xx d人落黍幫手開門架

係啦 最後賴miss都有反到既

*哈哈 遲到*

係啦_之後最後開會

唉*∼我可能係5月20號要去上唔知咩堂呀
同埋我5月6號要反濕地呀

哈哈_我係時候做功課呀!?∼ 

唔知係真定假呀∼∼