今日係星期5
點知_本來係1個好美好既日子
姐係〕 反話
今日我要出去pre聲呀 我都未準備好嫁_
都係尋日先ko o左d嫁咋
唔知會唔會_好次上次咁高分呢_ 唔知啦
我淨係知 我有好多個字都唔識讀呀
唉*∼ 真係魚死人啦>^<
真係呀_ 不過我都係咁啦 出去講o左先算啦
係呀_今日呢 我同mandy去 o左食m記呀
好開心呀) 我真係好想好想食呀
之後..佢地仲要同我講 話咩carter又同我1齊食 咩關係呀
咁呀〕 真係好笑啦
不過都係玩下姐
係呀_ 之後..放o左學係3點幾啦
點知呢_ 咁我就打o左比我阿fd 問清楚係唔係今日去嘉年華啦
我都唔係咁想去啦
不過我阿妹佢又未去過
我諗住1齊去咁姐
點知呢
我反到屋企啦
我阿妹都仲未反呀
咁我就1路打我既ndsl 同埋等佢啦
點知都差唔多6點中啦
佢先反到黍呀
佢今日原來學校有野做呀
所以_ 遲d啲啲啦
不過都冇所謂
最重要既係- 我阿ma唔比佢去呀
又唔比我去呵
真係呀-不過都唔緊要既
我阿妹真係呀_ 死叫阿妹個miss今朝打o左個電話
同我mama講 阿妹.....咁啦
咁就唔比佢出街啦
咁我就唯有留係屋企 陪我阿妹啦
之後..冇呀_ 都好既
今日係屋企食反好開心
因為阿ma 整o左牛扒呀_
好好味呀 阿ma萬歲呀
真係呀..不過我最中意食既都係d 汁汁姐
真係好好味架 我愛死我mama呀
之後>.< 冇呀) 又要幫手拾屋呵
真係呀_ 好耐冇1日咁早反啦
係屋企真係好hei 好唔慣tim
不過咁都好 用o左成日係屋企拾野呀
都幾好呀-
下次最同班fd
>v<
|