今日呢]
都係要反學啦 唔知聽日係唔係真係會去嘉年華呢
如果係 ...咁就好啦_ 不過如果唔係 都唔緊要呀
我可以唔去 反正我都去o左3次啦
次次去都好開心 因為又有公仔又有得玩 幾得呀
係啦〕 今日我呢 比我個fd 幾個電話係咁打比我 咁我就醒o左啦
點知_ 原來阿ting sd過個sms比我呀 叫我訓醒打比佢呀
點知*原來係問圖書館d野呀 我都唔知呀
係啦_ 咁今日 我同mandy都唔駛反圖書館啦ma
係阿ting 同noey 第1次 自己ondute啦
點知 我反到去啦_ mandy又早o左到呵
咁我地就去o左7仔 mandy話要買燒賣
點知呢 我我同mandy之前 有2個都係ymca既同學仔
但係唔識既
有1個買hot dog 食啦
點知 我見到個個新人啦 整o個d茄汁o個陣 見到都好嘔心呀
之後..冇咩啦
mandy同o個個男仔講 要豉油同埋麻油 唔要茄汁
真係笑死我啦
之後..又唔知佢加o個d係唔係豉油同麻油呵 真係 笑死我地啦
仲要o個個人 叫阿shing呀 真係好好笑呀
仲有呀..佢比o左13粒我地呀
佢識唔識數架 不過有我地著數 甘都幾好
哈哈>v< 我仲食o左d tim呀
真係好好味呀 係差o左少少 麻油姐
之後..上o左3堂好悶既堂
就同mandy去o左旺角啦
點知 行o左好耐好耐 我都有好多野想買呀
不過 想還想 都冇咩錢錢啦
同埋 我想買既野 又睇唔岩呀
本來我同mandy諗住買同1款鞋鞋既
但係 又好似睇o左好耐 都冇咩野岩呀
點都好似差dd呀
但係 _ 有1樣野 係我地都1齊去做既
就係1齊係走之前買蛋旦食 仲要1定係o個1間呀
好辣呀 不過又好好食呵 好彩買o左野飲姐
之後..就反屋企啦
反到屋企 又打ndsl啦 好開心呀
因為我過到第7關啦 好開心呀
馬里輿兄弟呀 正呀
不過1諗到聽日pre聲 就唔得點算啦
|