係啦_ 今日 我係屋企hai 下hai下
都唔知幾_ _”呀
我訓o左好耐先起身呀_
!!之後_ 陪o左阿賴兄 去o左油麻地o個間
明愛_ o個間 物流唔知咩中心呀_ 仲有呀-
好白痴咁_ 去o左灣仔join o左佢先啦-
之後
哈哈 之後..仲要冇得搭>立立<呵
不過個天都算對我地好嫁啦- 比O左條好長既樓梯我地行呀*
個天都唔知係唔係知道左我尋日整親隻腳呀_ 真係呀..
痛死我啦〕仲要呢 我又冇理由同我個fd子講嫁ma
所以_就由得佢 痛下好快好嫁姐 <我諗
之後..哈哈
上到去啦_ 點知又話 呢個班開唔成啦_ 唔知係唔夠人報下/唔夠$開班啦
真係呀*又唔早講呵 行餐死我呀
haha*咁都好 之後..咁去o左行街街啦〕 由油麻地 行 去旺角呀_
都ok近啦 不過隻腳就好唔聽駛呀><”
好唔中意隻腳腳呀_ 之後..都係要行嫁啦_ 又行o左信和1次啦
仲要睇到好多野 好想買呀_
不過等我有多d錢先算啦
都係1個未知之數呀_
可能啦_maybe 我終有1日 有好多好多錢錢 比我買好多好多野呢
haha_
咁之後..終於到o左旺角啦_
不過都係咁 又係得o個d野行呀
都ok啦_
去o左〔笑〕萬呀_ 去做咩 又咁係o個d
睇下有咩令野
同埋睇下有冇平野買啦
鬼叫我冇咩錢咩
之後..去o左1陣啦
仲見到好多人扭o個個叫keroro 既物體呀
同埋_見到都有d人 扭o個個nds既野呀
15蚊 不過扭o左出黍 都放唔到nds既
都唔知係放咩既呢
最最最緊要係 都唔知點解o個部扭蛋機要寫nds套呀
真係呀_ _川
都冇咩啦_ 都係咁
之後..去行o左1個圈銀城 點知
比我個fd 扭o左幾下 o個部nds筆筆o個部機
冇啦啦 掉o左支筆筆出黍呵
係姑姑黍嫁 都幾得意 不過唔係我最中意o個支星星筆呀
不過都好開心呀 冇啦啦 多o左支筆筆 唔駛$既
之後..反o左觀塘 去o左上面 食野呀
食d咩 食m記呀 我中意呀
早知就食最新o個隻飽飽啦_
係24小時既m記
咁岩我地去o個間又係呵
之後..仲有_罐zero 可樂呀
仲再我地又咁岩係9點後去呵
點知..我地又白痴咁食o左1號餐呀
不過都好開心啦)
2個人食1個餐 都好飽啦 正呀
|