*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 17
累積人氣: 5224
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 29 日  星期三   晴天


咖喱生日快樂呀=] 分類: 未分類

今日係咖喱既大日子...

雖然年年都有,,不過都要講句生日快樂呀=]

今日,,由於我冇帶到錢既關係,,個cake買唔到呀

....個cake...

不過今日有人遲到喔...haha,,一個呢就唔知醒,,一個呢就未得閒...

唉*~ 好彩我咁得閒姐...haha...我同咖喱係9龍灣join左之後,,就一齊去左旺角啦

續...cake既事...

我地過左朗豪坊...一齊簡呀...好似真係好好味咁呀=]

[= 哈哈 =]...仲要買左個成一磅重架...haha,,今餐都真係豐富啦

 

講真果句呀,,我地餐dinner係邊度食都未知呀,,都係諗係生日果個話晒事

我就負責做玩果一個姐..=]

今日都真係好開心呀...雖然男主角,,遲遲都未出玩...(最衰都係佢啦,,邊有2個字,,等下等下等左成半個鐘架...)

真係好= = "呀...(搞到個氣氛真係麻麻地...)

 

haha=]....算數啦,,唔開心既事好快就過去啦...男主角出玩啦...我地仲去(唱錢玩呀...)

真係好正呀,,點解想夾既野,,仲係夾唔到既...但係...有樣野,,我都唔知點解

去左夾牙牙呀...

 

不過又真係幾得意既..哈哈=]

...咖喱佢地都夾左唔少呀...

 

之後,,係夾完啦...都成10點幾啦...

咁我地就啦啦聲咁去攞cake啦...

真係好令仔架,,個cake...不過係我地都食左餐dinner之後...

其實都唔係好肚餓呀...

 

最開心既都係我地4個人,,一齊係m記食蛋糕,,影相果陣...

  

唔知係唔係因為,,自己都比較中意係最後最依依不捨果個時間。

haha=] 都唔知點解呢...今日仲提早收到咖喱比我既生日禮物

唔知男主角送比女主角既又會係d咩呢!?

  

 

這就是蛋糕既下場...我地來為他默哀,,, 最終都係食唔晒呀...0.0 飽晒啦。