*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 61
累積人氣: 5268
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 21 日  星期二   酷熱


吹風好舒服呀=] 分類: 未分類

今日,,第一日派傳單喔~

其實都唔算係第一次既

今次係特別在,,可以2個人一齊派啦

同埋又唔駛點講野既

好快又一張,,好快又一張...

之後就2張2張咁去,,3張3張咁派

真係進步神速呀=] haha(奸笑)

再去食m記...好味道

***(Elaine姐叫我地去買水一事)***遺忘了...

 

之後,,去左食lunch...都幾好味,,不過可以多d汁

隻蛋呢,,點解係半生熟既蛋,,仲諗住係煎蛋tim

都只係廿幾蚊咋^^=]

 

唉*

***(Elaine姐叫我地去買水一事)***又遺忘了...

咁下一水先啦(姐係下一轉)

 

傳單...比垃圾桶食晒...(佢仲話好好食tim)

去左好遠既垃圾桶,,不過咁就可以輕鬆一下啦

係海邊睇人釣魚魚...有大又有細...中SIZE都有

不過大既,,中既,,細既都唔知係咩魚

唔知問姐姐既話,,我都唔知細條果D叫泥鯭

咁下一水先啦(姐係下一轉)

好記得買左啦,,終於都買到水啦

去左7仔,,專登買左4支...(有貼紙)haha^^

 

咁再之後,,又返左去一陣,,又去餵垃圾仔,,,

好味(幫佢講架咋)=]

吹海風...好舒服呀,,舒服到訓左

 

今日好開心,,返左一日都唔知有冇2個中係正式返工既

...成日都係邊吹水

不過某人唔記得某人既存在,,下次唔好啦...如果唔係既話...haha...好大件事架=]

今日將所有野都交代清楚了...希望你可以過得開心d啦...

 

放左工,,等左足足2個中(由搭車開始計HAHA)

不過都真係好悶,,好辛苦架,,打機打到我條頸都梗晒,,對腳又痺晒...

都值得既,,食到好耐都冇食過,,又高脂肪既油咋面...好味道...

雖然係貴左D,,不過$12都唔錯呀,,比起好多間鋪

 

同喱喱姐傾左好耐,,其實自己個心都唔舒服

自問唔係一個識得安慰人既我...

又點可以幫到喱喱姐呢...

但係今日自己脾氣都差左...可能係好多野自己理唔掂掛