今日晨早就出左去,
因為要去行山wo!!
點知落到去等左佢地成30分鐘至起程!!
我地最終去到"北潭凹"ge亭仔等拓海。
之後成11點至開始行!!
今日行條山路超級容易行,一d難道都冇lo~
下次都唔好叫我行ar...咁easy~
我地去到果道,第二part就我教班新仔開GAS爐la~
好熱lo~開左果爐就係咁搶火!!整到有d草草都著火la~
之後最尾又係我ge時間la...我帶玩"蒙羅莉莎芭蕉樹"!!
無錯又係le果遊戲ar...無計la...我同家姐都想玩a ma~>x<
玩果陣又係好好笑lo~拓海同晶晶同類黎嫁~
兩果玩果陣都係錯買一樣野lo~笑死我!!
之後去返黃石走!!!發覺今年班新人好恐怖lo~
由開車差唔多食到落車。勁威lo~偶無野講!!
------------------------------------------------------------------
偶今日終於開到XG喇!!好開心lo~
這都是K仔ge工勞!!佢竟然幫我開到wo!!
實在太開心la!!愛死佢喇!!\\>3<//
------------------------------------------------------------------
點解會咁!?
點解會距離又遠左!?
明明給我的感覺係好親近的!!
點解現在至發覺到其實我地的距離相差好遠!?
我不明白為什麼會這樣!!
是我的錯嗎!?
說給我知...我係咪無法再見到你真正的笑顏!?
....說給我知吧!!....不要再把自己收起吧!!
就當我求求你....不要再令我再想其他吧~
我要找尋令你快樂的起源!!絕對要找到!!一定要!!
要你等著吧!!
|