今日返"進念二十面體"呀~
響學校講左3果鐘。
跟住去到上環文娛中心上左3果幾4果鐘堂!!
好有趣lo~偶一定會玩落去的!!
有一part我地要分組la跟住上去台道做短劇~
我地果組有兩果男仔,好似係我學校上面果間!!
果兩果男仔好勁,一入劇就好投入。佩服ING~
佢地GE最佳金句:1蚊你又同我爭,5蚊你又同我爭,10蚊你又同我爭, 100蚊你又同我爭,依家連條"女"你都要同我爭!!!*江湖規矩-"隻抽隻"!!!
佢地講過陣笑死我地LO~>W<
成6點30分至返到屋企!!但今日真係好開心!!