今日早放呀!!!好開心呀~
我地一齊去左玩鬼屋呀~
咩咩,小婆婆,lingling,晶晶黎我屋企返底書包就去食lunch~
之後響"大[快]樂"等彤彤同小文!!之後一齊去玩鬼屋!!
去到果道見到陳海軒!!之後就一齊入去鬼屋玩!!
好無聊lo~得果3隻鬼,偶見到ge就得2隻!!
我地見到科學怪人就話"嘩~好恐怖呀!!怕死!!"
見到貞子就話"嘩~你好靚女ar~"
佢地听到勁無奈lo~=口="
由頭笑到落尾!!出到去仲笑緊!!d人望住我地lo~
之後佢地就去左我屋企玩!!
我地玩左"蒙羅莉莎芭蕉樹"+"bonchacha".....
勁好笑lo~玩"蒙羅莉莎芭蕉樹"佢地創新左莉莎的新動作!!
玩"bonchacha"就係咁做錯動作!!笑死人lo~
|