衣兩日都好開心呀~
我前幾日
得閒到係Yahoo 到Seach野啦
我打"周嘉"
之後彈左佢個名出黎
之後我就睇下有D 咩睇啦
點知比我見到張相
笑到我傻左
原來佢之前係閩僑中學到教
之後唸住去問下佢係唔係啦
點知又唔敢問喎
Lunch 佢見到我就話啦
"你高左5cm 喎"
不過我只係揮手
冇答佢
後黎上堂既時候唸番
有D 內疚......
唔應該唔理佢嫁.....

我一定要問佢!!~
第二日,放學
我同左Yanli 講
我地又未Play badminton
唸住落去睇下點啦
點知係行樓梯既過程
見到佢
佢就話"Practise badminton 呀"
我話"係呀"
之後Yanli 就話啦
"周sir 個日我同瓊文係電腦堂既時候打周嘉..
點知見到你個名
所以就click 就入去啦
之後見到你係唔知咩XX 中學"
我話"係X 僑中學"
周sir 就話"o~好耐啦..."
我話"有你張相呀"
周sir 話"係?!"
一副無奈的表情....
不過我好開心呀
知道左真係
上去打波啦
佢同小周上左黎喎
嚇...到..我...傻..左
之後佢同我say HI
之後D 男仔個個都大叫"周sir"
周sir 話"你地好勁呀...唔好打到我喎..."
勁搞野.....
因為我地打緊比賽
所以我就傻左
有2,3 分
之後佢走左
就....
CC 話D Magic 冇左啦
我話係呀
之後我地5:45 走
佢仲係到
真係勤力呀!
衣兩日係最開心嫁~
|