| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 4 日 星期六  |
生日快樂  |
分類: 未分類 |
今日
一朝早我就番左學Play Badminton
番到去見到Yanli
Yanli 就同我講生日快樂
之後
上到去送左30下掌上壓比我
我話我有生日discount
所以做左20下咋
番到屋企
呀so 打黎
同我講生日快樂
之後我就出門口
見到羊羊
佢要我問佢
係唔係有d 野要講
佢唸左好奈
仲話咩呀
佢要同我講生日快樂..
唉~
出到去見到soso
去左味軒食野
我一問SOSO
佢就同我講生日快樂
好似今日唔多似我生日....
搭火車lu
我同SOSO 一齊講
話我咩玩呀
笑死左
我同SOSo 係到睇佢個電話
羊羊就係到listen 左一陣MP3
一去到沙田
就見到插眼
跟住羊羊就叫我周圍望下見唔見到
冇野好講
成日都咁玩
我到玩左個個好得意既電梯
之後就去左Muji
買左本簿簿
之後本來想食ice-cream
之後就冇食到
因為冇左間野
去左TOYSRUS 玩
玩左好多野
之後去左City super
行左一陣
去左KFC 食野
我同SOSO 買完野之後
羊羊要我陪佢買野
之後我仲幫佢攞個盤番去
好似佢生日咁
食完野之後
去左影貼紙相
搞左好奈
影完之後
佢地就番屋企
我就去左尖沙咀
食飯
食完飯之後
去左Haagen-Dazs
食ice-cream

Haagen-Dazs門口

我食既ice-cream
(哈密瓜同紅豆)
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 78 | »
|