今朝一見到羊羊就係到溫書
真係努力呀佢
番學都係咁
冇咩特別
中文堂
Miss Chan 竟然話
我個個閱讀理解做得好
我o 曬lor....
之後落堂既時候
我見到soso cry
佢又比Miss Poon 話
真係慘
不過希望SoSo 佢頂得住啦
努力呀
Music 好開心
(玩得好開心)
Geog 死左
好多都串錯左
又錯左果D
又講左果D
死梗!!
羊羊佢一定識曬啦
知後就好唔開心啦
Lunch
羊羊話不如搵周sir
我話好呀
我話我幫你講啦
跟住
佢就話我好奸啦
cunning
真係好心冇好報
仲要比人話
之後
Eng
好開心呀
Miss Poon 講埋D 爛gay
PTH 冇點呀
胃痛Lor
放學番黎
咁我做功課啦
開左MSN 同羊羊
say HI
之後佢話
佢5:30沖涼
(我唔得閒...)
冇應到佢
佢就話我唔采佢
真係冇野好講
佢完佢日記
留左言
我講咁多野都係想人明白
小心身邊既人(唔係SOSO, Yanli)唔好誤會
好容易會被欺騙
你可以唔信
你可以當我講廢話
不過
衣D 野
經驗我多過你
|