今日7:15 羊羊就打黎啦
我地搭穿巴
差D 冇位
嚇死左...
番到去行過太空船
見到小C
佢都好早喎...
之後
我同羊羊落左去食野
之後就上左去啦
I.H. 好悶呀...
1st recess 我地落去揾Miss Poon
同佢講話我地冇bring Listening
唉..抄5次lor~
抄呀抄
11mins 抄1次
Oral 冇咩特別
突然
宣報話因
The Red Rainstorm Warning Signal is in force
所以12:30 放學
2nd recess 我同Yanli
去揾Miss 朱
問佢badminton 點
佢話put off ....
中文講文言文D 野
悶到訓左...
放學之後
我同SOSO 同羊羊
一齊去M 記 食飯
幫羊羊慶祝
我同SOSO 一齊整左個ice-cream
之後插曬D薯條落去
好好玩呀
羊羊好開心呀佢
之後我地去左圖書館
做功課
我係到抄書
抄到我死死下
之後就番屋企啦
過左一陣羊羊打黎
話我知
佢養catcat
補習個時
佢影左D 相比我睇
隻Cat Cat 好得意呀
好想去佢屋企睇呀
唔講啦88
|