| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
同羊羊出沙田  |
分類: 未分類 |
今日10:00
羊羊打電話黎
叫我起身
我睇完多啦A夢之後
先去洗臉
11:30 我地就出去啦
我地首先番左學校先
因為我地要睇分班結果
我地原來唔係2B
係2D
好彩同羊羊一班
同埋唔同呀蘇一班
我睇下小C 教邊班啦
點知佢教1D
筠係1D
唉.....
我地個班主任係Miss Poon
唔知好唔好人呢..
我地行過去M 記食野
食完野就搭火車
去到沙田
我就話比羊羊知
上次我見到小C 個地方
我地第一站去影貼紙相
都影得唔錯
之後我地去左冒險樂園
玩左$2
之後去左KFC 食野
食完野之後
就去左沙田個個圖書館
我借左4本書
羊羊借左2本
借完書之後
我地去左MUJI
買左枝筆
個張野有個周字
同小C 寫D 字型差唔多
可能佢黎過
去左買雪糕食
好好味呀
番到黎
我地又去左食冷麵
我又去7-11 等媽咪
我地去左Pizza-Hut
KFC, 許留山
做晚餐
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 78 | »
|