今日朝早
同羊羊搭穿梭巴返學
Closing Ceremony
校長唱校歌唱到成隻chicken 咁~
嚇死你呀..
之後
10:30 就完左
我地就返班房
周sir 同Miss Tang 都送左D禮物比我地
派成績表
唉~
中文最唔點
I.S. 最點
我本來同羊羊講
如果我中文同PTH
考唔到20內
我地就唔同周sir 食飯
周sir 就講左D 野
但我唔敢聽
我驚聽左我會
所以冇留心去聽
因為菁要走
所以全班影左張相
影完之後
我行左過去同羊羊講
我衰左
但係我真係好想好想
同周sir 食飯
所以我唔知做咩
我就有小小..
之後菁行過黎
我就 左出黎啦
我唔想比周sir 見到
所以成日另轉
唔想望佢
我過去1A 聽完野之後
我同羊羊就走左
去搵老師送禮物
我就問周sir
但問唔出口
佢就話
你想問我咩呀
教左幾左年中一?
讀左幾多年大學?
跟住
我就問
周...周sir 呀~
你今日得唔得閒呀?
佢話得
羊羊就問
今日得唔得閒同我地食lunch
佢話得
佢叫我地叫多D 老師喎
我地就去搵Miss Tang 啦.
佢話唔得閒
我同羊羊真係勁開心
唸住問周sir
叫邊個老師好
佢就話啦~
唔好意思呀
原來今日我唔得閒
我同羊羊梗係唔開心啦
搵楊sir 送禮物比佢
等左勁奈
佢先係校長室出黎
等佢都等左勁奈
去左黎姑娘果到
坐坐咁啦
佢就當我地死
唔野講
大約1:00到
周sir 仲係到
黎姑娘出黎
行到過去社工室
我地見到周sir 走
唸住同黎姑娘傾多一陣
點知
黎姑娘見死不救
同我講88
之後
行左出去
周sir 行得勁快
佢話去沙田
我就同羊羊去左名都小食食野
食完就返屋企啦..
|