Rehearsal 左咁奈
終於可以On Show 啦~
今朝
7:20 返到去先知道
原來我地Set 要7:00 返
算啦~
唔理咁多
7:30 - 9:00 都係Rehearsal
知後佢地就入坐
第一次On Show 係有D 緊張
一開始Modern Dance 之前Dead Air 左好奈
勁亂lor~
我都唔知點好
之後
Teacher Performance
都OK
Band 1 梁智軒唔知去左邊
叫左F.5 個個Band 神打
佢真係好勁嫁
我仲以為冇人勁過Jeremy..
Ballet 果 D 人件3 真係好sexy..
Zheng 合奏
勁悶lor~
Choir
冇咩特別
Band 2
好鍾意Band 神打鼓個樣
中樂團悶爆
Musical
唔知佢講咩
成個show 完左
個個人都好開心
MC 話多謝Stage Crew 既時候
我地勁拍手
真係好開心
去完1A後
我就同So 返曾梅
等左勁奈
石老師都冇搵我地
之後
我同So 用5張Chair
要黎訓
落到去
校長話我地tage Crew 件3好型
仲問我地知唔知點叫Q
我都好勁
連叫Q 都知
|