今朝
我同羊羊行番學校
我地以為一定上唔到去集隊
點知王sir 話有rain
所以唔洗
我同羊羊都上左去啦
攞功課個時
我發覺我唔記得bring Manths WB
Maths lesson 同Miss Ching 講
佢話要留堂
之後就上堂
好悶呀
1st recess
我同Yanli 係下面行左一陣
之後我地就過左去揾黎姑娘
好好笑呀... Yanli 佢
I.S.
我地上左Lab 做experiment
好好玩呀
雖然冇得同佢地坐
不過算啦
2nd recess
又係去揾黎姑娘
ERS 借SRA 做
我做左6個呀
Lunch
我同Yanli , SoSo 羊羊
去街市食野
好味呀
我地又係到笑
講左好多野呀
番到去
C.L.
我同Yanli 都希望
Mr Wan 可以教我地
點知個個Mr Tsui
唉...
我地睇左個野
勁無聊...
P.E.
我同Yanli 落去先
點知冇位
play badminton
好玩呀..
2:55
我地係到做掌上引同sit up
D 人係咁望住曬
包括呀So
我同SOSO 講話
D 人好似係到睇Show 咁
換完3後
我同羊羊番去沖涼
之後再出黎
我地約左佢係M 記等
我地就一齊去個間
冰室
經過Sky Arts Creation
冇開
之後
我食左個beef 通粉
同蛋治,lemon TEA
食完之後
原來黎姑娘都鍾意Cat
我地再睇下
有冇人啦
點知有開燈
跟住我睇下啦
曾老師同Jeremy 都係到
我嚇呆左...
之後我就入左去打招呼
佢換左眼鏡呀
之後就番黎啦
去補習
個Miss 好得意呀
我同羊羊係個Board 到做數
好玩呀
教左我地一D scinece
食飯....
|