我唔記得左星期日同coei 影左d相...e+po出黎先-0-"
影左d相...e+po出黎先-0-"
影得唔太清楚
微笑^0^"
好好奇諗緊佢望緊邊到?
哈哈...
煩惱\./
佢叫我閉眼影..我一閉覺得好眼訓..就訓左啦-o-"
我想食左佢..