我要同大家講一句Sorry
呢排都唔係好得閒
所以無打幾日-0-"
Sorry...
講講今日先
今日我終於送左比佢啦
我大約3:30到出去開始整野食
我同loka..dabo..肥恩
去左啊'B'屋企整野食
當中整左4-5杯比佢地食
佢地話好好味...
所以我就好快搭Car去到'佢'屋企
樓下果到...比佢食..
仲比埋其他野佢-V-"
之後佢好開心...
仲係咁叫我做'傻婆'-v-"
我一d都唔傻囉好無\./
佢仲想送我番屋企
不過我唔比-O-"
因為...唔知點解同佢
走埋一齊我有種好怪
既感覺...(可能我敏感-V-")
同埋如果比我老豆見到佢就死
(我老豆呢排都好早番)-v-"
之後我番屋企途中
佢打比我同我傾左一陣
唉....我對佢...
可能真係無左感覺吧
見到都無咩野
可能我真係放低左佢吧 'V'
放係心裹好耐既說話
曾經我真的真的很愛你
但是我不知道你對我是否都一樣
我曾經問過自己幾個問題....
`為何當我呆的時候會想起你 ?
'為何當我想起你的時候會留下眼淚 ?
是因為你給我的回憶是令我開心還是令我傷心?
答案是什麼我自己都不知道
我相信終有一天我會知道
|