| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 3 日 星期六  |
| 花炮會 |
分類: 未分類 |
今日諗住...有人泥..
所以9:00am就起身...
但係D人11:00am先妮..=w="
有鑼"鼓...有武獅..*.*
仲有勁多人...
大王爺走個時...勁大雨..好似唔捨得...
跟住冇雨...行會個時...又勁大雨..
嘩!~好大雨呀...有傘都濕..
我由頭濕到洛腳""
行完會...D人系咁攞生果..我又攞..
E+成個雪櫃都系生果...正!
今晚又要開...><"
肥雯..車妮子"你地幾時泥??
各位:
你地覺得用真愛定E首?比D意見..
|
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
| 攰_ |
分類: 未分類 |
lee2晚都...洛左...戲棚..撈金魚...
1/6
第1晚戲棚...開檔"
李sir經過..見到我*哈哈
到12:00幾先番home..= ="
第2日仲要番學...1:00先訓""
2/6
今日...番左學"
P.E堂曾sir話紅雨""...
我地[同牙姍"]系到傾"花炮會"
因為又人系到打鑼...
聽日...
有人泥...攞番個大王爺走..
捨不得你..XD百痴!
真系好攰...=w=""
|
2006 年 5 月 31 日 星期三  |
| 端午節快樂!~... |
分類: 未分類 |
今日係端午節....
11:15am起身...好采趕得到睇//龍舟""
之後connie打泥...傾左陣電話..
出去飲茶...補打>>
|
2006 年 5 月 30 日 星期二  |
| 失望" |
分類: 未分類 |
寫番le幾日.....
上次話去魚排...最後天雨冇去...
沉日去左呀嬸到...
今日番學...
聽日..可能去魚排...
希望去到...= =" |
2006 年 5 月 28 日 星期日  |
| 魚排.... |
分類: 未分類 |
Yeah....
今日去魚排//....
補打.... |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 19 | »
|