今日遲到...
英文x2._
悶悶地..一w一"
小息...
借完野比kit..
洛去食珍珠雞""
電腦"
on Msn..見到sister..on左,..
hi佢..我都知佢未起身嫁la..
體育..x2
考排球...曄..學校D排球..勁硬一。一"
打到...手都痛埋""
之後同冰打羽毛球..
好炸..呀佢"=。="
Debby仲勁過佢.."我都話我勁過佢...la..= ="
又唔信..之後又話我勁""無奈...
Lunch..
之後排隊..
音樂__
有人黎..話有D同學聽日要...攞獎..
有我名喎""聽日要..上台攞...上2次"^^v"
驚驚地>v<""
|