今日去游游..
勁熱...= ="
3:00pm幾到5:00到走lu...
去7仔買野食....
碗仔翅+燒賣...
正...
今日都幾開心..
去完游游..去肥雯home..
我地玩影想..haha
8:15pm幾先走...
thx肥雯D鈴聲..thx..
考地理...幾2..
XD"
今日9:30am一番到屋企...
諗住冲番個靚涼la...
點知..
1入廁所...樓上就系到狂鑽野-0-"
嘈到..頭都暈埋"勁想投訴".\/."
家姐都嘈到起左身...話:想投訴...好采我琴晚早訓姐..=0=無奈"
仲有2日炸...加油捱埋佢..>3<"
3:00pm同connie出左去..
本來..諗住去肥雯家..
佢話有fd in佢屋..
我地行到冇野...再行...
終於去..左la...
我地傾得好開心/\/ \"
7:00pm到走左la..
今日考中史...
勁難..>v<"
我驚留班-0-"
死"""
今日放9:15am..
so冇乜特別野發生""
有左打la...
/\/ \"
今日考中文...
都幾難...>v>""
聽日考史..
實死冇生""
-0-""
唉...
今晚呀嬸整沙拉""
正""
/\/ \*
今日放11:00/\/ \""
今日考數and 英文listing..
數都幾難...又有D易..
英..好難聽...>,<"
肥雯出Mk喎...同D fd..
快D到暑假la...同車妮子個D玩..XD
係屋企zZ..and休息...溫書*
聽日考中文放10:00幾..
P.s希望合格la...
個mv睇到我想哭..>.<"