過左今日之後....
除左試後活動...我地..就..好可能要分開...
今日食左1c全班嘅最後1餐1齊食""旣飯...
聽日就考試la...
好驚>v<"驚會留班""
我唔捨得你地...雖然只系1年...""不分先後"
Debby...冰...LoRRia...姍.蚊.洵.雞妹.
男仔都有幾個:江玉城..肥程.籖籖"^^
"流""左同我say..
我們友誼長存>v<"
1C The Best...the best!!!..
大家努力考試喔...
期代暑假同你地去玩...
connie...Kit...肥雯..billy..>3<"FD
|