咁快又4月8嚕-,- 復活節又完嚕 功課仲未做晒 閉家火嚕; 咁快就放完一個假期 真係好快 上個禮拜3 同個fd去青年學院交表 等到依嫁都未有信 唔係唔收丫ma?! 唔好挽我wor 我真係好想轉校丫-,- 快d寄信尼啦:( 睇完比cm丫;我會回返比你嫁:)