2006 年 6 月 16 日 星期五  |
| 笑到暈了-_- |
哈哈哈哈....今日發生得太很多事呢.__,
星期五係考中文-_- 想到明天放假是多麼的高興
今日圖圖冇叫我同佢一齊返..
咁我自己就返學了~點知係果個車站到就見到佢等我
驚訝a__a 嘿嘿
之後一齊返學,係車到又串咀><"
之後落車就返到學校,圖沒有cut 頭髮
好鬼祟咁入左..之後有個風紀叫佢..原來叫佢整返好件3
好左><" 之後我地就上左禮堂
上到去果個倫又坐左我個位-_-
夠鐘先走-_-我就坐左溫左陣書
之後同人d人到玩icq題 真壞呢-_-
之後開考了!!係咁做係咁做
做完果陣重有5min
唔係好識><" 之後小息 小完息就好快開考
做完我重45min -_-係到發呆-_-
都唔知做咩好><" 又訓唔到
之後苦苦等待之後 就放學
放學之後我同丫毛 老盈 禿頭
幾個同左食左野,-_-食唔哂
之後猜輸果個食-_-..飽到差d
好左丫毛幫我..話唔使我食 感想死><"
就去左toilet 見到門口個有"空"
勁驚><" 之後冇啦啦隻手唔知比整整花哂
但係我又冇果隻色既筆 嚇死
之後行街..係(嘉城去到喜利..
累!! 返到屋企沖埋涼 玩左陣電腦
打左比圖 傾左一陣..我就落左shop
之後坐左個幾鐘..又打左圖 ><
聽佢把聲好似..唔想同我講野咁><"
之後就收左線 坐左多一陣就走
去到果間野等左25min 都未有位
悶爆><" 圖就打黎..傾左一陣.
收左線之後 就等左10min 佢先話拾緊野
-__- 5min 食得..
食食食....10點幾先走~
返到屋企就z_z了
|
| 刊登時間:2006-06-17 09:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|