2006 年 6 月 12 日  星期一   晴天


四度被遺棄!!! 無奈

今日早上~7點醒來

就準備上學的東東 之後就send了一個sms給圖

問下佢係邊,點知佢重話天水圍

佢話佢遲左起身,我就問下使唔使等佢啦

一直都冇答我

之後就出門口  一個人呆呆地拎住果兜野

呆企左一陣 見到maggie 同傑

佢地問陳朗圖呢 佢唔係幫你拎野既咩

果一刻就真唔知想點

以笑把事擋過去

之後車黎到..是是但但搵左個位就坐低左

maggie 就講:話佢唔小心講左d野蝦蝦同豬紅知

-_- 心諗! 算啦..佢地都知架啦

之後我就無無奈奈咁  之後心想..陳朗圖一定遲到了=_=

落車之後..見到另一架元朗車黎

maggie 諗應該會有我地班d人幫手拎野唑

點知真係有我地班d人 睇睇下重見到圖

咪叫佢幫我拎囉  點知佢講..咁煩架

果一刻..咁煩..比返我囉 以後唔使你幫我丫

佢拎左之後一直行..理都冇理過我

倫問..點解佢唔同你一齊行? 我真係唔識答

返到學校之後,諗住叫埋佢拎d野比丸子姐

佢又行去另一邊..叫佢又聽唔到

上到去..之後即立刻返班房拎

點到出去,..丸子話放到班房先

灰灰地..走返去

之後在左係到..等上早會

早會過後..就係英文堂..miss yam 就教返之前果d野

下一堂就去係音樂堂,,..party~~

食野   咁我地自備野飲

咁我之前就叫左ella幫我買水

之後倫同kit 果飲

之後倫勁大聲話水丫

喂..我e家欠左你咩

你話比就比架啦  冇幾耐就落堂 之後汁野丫

中文堂..整返之前的作文 -_-

之後maths 集中火力計數

lunch 無食野..因為重有飽飽地

之後四處去.. 上返班房同人打架咁

差d比豬紅咀到=_= 勁驚

嚇鬼死 好左丫kit幫手

之後上社會..倫同詩勁煩

人地做咩佢做..我叫果個丫sir 問下我d問題

嘩..果2條粉粉又叫

係咁問黎問黎都係問果條問題

白痴爆  幾歲丫..無聊人士

之後成長新動力 

咁我知道放學溫埋書先走

咪叫圖等埋我囉  好似好唔想咁佢

之後咪話算囉 ..之後佢又等=_=

期間係到玩自閉=_=..果個低b倫又話我嬲左佢

低低地..又話我煩又點

放學  佢唔教我..我咪搵禿頭教囉

點知禿頭話要返屋企溫書

佢同盈又遺棄我係到

之後咪搵返丫kit

一齊計 之後一入到圖書館 社會丫sir 又係到

左住我地的計劃

d人走到黎 問野..煩到爆丫><" 見到圖架

我整緊野...就冇同佢講野啦

之後佢竟然走左..佢走左冇幾耐

我就收到佢sms 話同比華佢地迫走左喎

之後我勁灰囉  問社會丫sir 一dd 社會之後

就比蝦蝦拉走左佢.... 算

我溫maths 就係到叫寫野好樣衰果個人

教我地maths 教左我地一dd唔明既野

5點30分就走左了 6點到返到去

叫左外賣,,睇左佢日記

話我係特登等佢返黎..比d野佢拎

好丫..我以後唔會等你同比野你拎  <--我新既誓言

同埋如果佢唔哄返我..我係唔會理佢架\__/

我同圖..重係果個問題而講緊

本來係撒撒嬌..之後我就嬲起來

比人迫走..唔識反抗既咩..如果佢同華佢地講要等埋我

一定唔會左住架啦 之後我自自閉閉係到溫書

刊登時間:2006-06-12 07:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kaman0621
暱稱: 牙嘉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉了日記"
記得要忘記..
第一次睇跌打-3-
爆內疚...
成功啦~丫蝦生日之驚...
文章分類
全部 (179)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
丫毛
丫蝦
我留言板板-3-
禿頭~_~
芝紅
盈+__+
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 179
留言總數: 31
今日人氣: 9
累積人氣: 1804
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed