2006 年 6 月 12 日 星期一  |
四度被遺棄!!!  |
今日早上~7點醒來
就準備上學的東東 之後就send了一個sms給圖
問下佢係邊,點知佢重話天水圍
佢話佢遲左起身,我就問下使唔使等佢啦
一直都冇答我
之後就出門口 一個人呆呆地拎住果兜野
呆企左一陣 見到maggie 同傑
佢地問陳朗圖呢 佢唔係幫你拎野既咩
果一刻就真唔知想點
以笑把事擋過去
之後車黎到..是是但但搵左個位就坐低左
maggie 就講:話佢唔小心講左d野蝦蝦同豬紅知
-_- 心諗! 算啦..佢地都知架啦
之後我就無無奈奈咁 之後心想..陳朗圖一定遲到了=_=
落車之後..見到另一架元朗車黎
maggie 諗應該會有我地班d人幫手拎野唑
點知真係有我地班d人 睇睇下重見到圖
咪叫佢幫我拎囉 點知佢講..咁煩架
果一刻..咁煩..比返我囉 以後唔使你幫我丫
佢拎左之後一直行..理都冇理過我
倫問..點解佢唔同你一齊行? 我真係唔識答
返到學校之後,諗住叫埋佢拎d野比丸子姐
佢又行去另一邊..叫佢又聽唔到
上到去..之後即立刻返班房拎
點到出去,..丸子話放到班房先
灰灰地..走返去
之後在左係到..等上早會
早會過後..就係英文堂..miss yam 就教返之前果d野
下一堂就去係音樂堂,,..party~~
食野 咁我地自備野飲
咁我之前就叫左ella幫我買水
之後倫同kit 果飲
之後倫勁大聲話水丫
喂..我e家欠左你咩
你話比就比架啦 冇幾耐就落堂 之後汁野丫
中文堂..整返之前的作文 -_-
之後maths 集中火力計數
lunch 無食野..因為重有飽飽地
之後四處去.. 上返班房同人打架咁
差d比豬紅咀到=_= 勁驚
嚇鬼死 好左丫kit幫手
之後上社會..倫同詩勁煩
人地做咩佢做..我叫果個丫sir 問下我d問題
嘩..果2條粉粉又叫
係咁問黎問黎都係問果條問題
白痴爆 幾歲丫..無聊人士
之後成長新動力
咁我知道放學溫埋書先走
咪叫圖等埋我囉 好似好唔想咁佢
之後咪話算囉 ..之後佢又等=_=
期間係到玩自閉=_=..果個低b倫又話我嬲左佢
低低地..又話我煩又點
放學 佢唔教我..我咪搵禿頭教囉
點知禿頭話要返屋企溫書
佢同盈又遺棄我係到
之後咪搵返丫kit
一齊計 之後一入到圖書館 社會丫sir 又係到
左住我地的計劃
d人走到黎 問野..煩到爆丫><" 見到圖架
我整緊野...就冇同佢講野啦
之後佢竟然走左..佢走左冇幾耐
我就收到佢sms 話同比華佢地迫走左喎
之後我勁灰囉 問社會丫sir 一dd 社會之後
就比蝦蝦拉走左佢.... 算
我溫maths 就係到叫寫野好樣衰果個人
教我地maths 教左我地一dd唔明既野
5點30分就走左了 6點到返到去
叫左外賣,,睇左佢日記
話我係特登等佢返黎..比d野佢拎
好丫..我以後唔會等你同比野你拎 <--我新既誓言
同埋如果佢唔哄返我..我係唔會理佢架\__/
我同圖..重係果個問題而講緊
本來係撒撒嬌..之後我就嬲起來
比人迫走..唔識反抗既咩..如果佢同華佢地講要等埋我
一定唔會左住架啦 之後我自自閉閉係到溫書
|
| 刊登時間:2006-06-12 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|