2006 年 6 月 22 日 星期四  |
一天沒有跟他說一句話  |
起左就唔係幾想出聲... 因為重未唔開心
但係我發現左 原來重有一個我唔識既人好關心我
雖然我同佢冇見過,但係佢好緊張我既一切
証明就算呢個世界點 都重呢個人關心我
返到學校我講既野都冇5句..太強了
一返到就走左埋自己個位都玩自閉
竟然冇一個理過我..哈哈
當然包括佢.... 係學校既呢個鐘頭
我重知道有一個人好關心我
我同呢個人平時冇咩講野..但係佢都問下同我講2句野 ( e家叫佢做ko)
唔同佢..一d都冇理過我 重見佢好開心..
可能佢唔明我想點啦 ... 我知道我係唔捨得佢架
咁又點..佢會改咩 冇可能!! 一次又一次令我失望
...放學之後 我見到果班敵人 我同丫毛 老盈 禿頭
4個人等果班粉粉上哂車我地先上
心情果一刻都好返好dd 咁
都開始有出返聲
之後去左元朗廣場同我丫媽吃野
我丫媽可能知我唔開心 忙都走出黎同我食野
>3<
食完野都1都幾....之後好鬼大雨..
咁塔輕鐵走...
我丫媽送左我返屋企..
我就訓左覺....5點幾先醒
玩左一陣電腦 換3 落shop
因為我唔想孤獨一個人
租左d碟落去睇
一直係到睇碟..睇到8點幾就返屋企
我當然又係玩玩我的自閉
丫毛幫我諗既: 我有我自閉..你有你快樂
呢句野講比邊個知.. 心照啦
|
| 刊登時間:2006-06-23 03:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|