2006 年 5 月 29 日 星期一  |
無聊=_=  |
今日上那個低低bb的視覺堂
晝水墨畫=_=..勁樣衰
之後另一個堂就上色
之後就上返課室..那果個普通話堂==
點知測驗..之後做哂果d說話之後就考試
我當然係唔識做=_=
馬馬虎虎果d=_=
之後落堂-_-上英文堂啦~
呆左成堂=_=都唔知自己做過咩黎
.maths 堂就叫佢教我地科學果d野啦
因為一陣測驗=_= 之後我..abc 倫3個就到傾第2d 野
勁好笑 笑笑下..又過一堂 之後科學堂就測驗啦
做完識果d..諗住抄人
點知倫..又唔比睇
我之後是是但但咁做左=_= 放學之後.禿頭要留堂
我地就係toliet 到等佢
之後老盈發表..4y冇秘密=_=
我要爆哂d野出黎=_=
迫住講=_= 之後走..就去m記買野
有毛毛..禿頭 老盈3個同我一齊去啦
因為毛1崆3買東東..so 呢=_=
期間重見到我丫媽同我丫媽個妹=_=
買完野就返左屋企
因為知道夜晚要出去食飯..一早就做好哂d功課
點知9點幾先出去
咁丫maggie 又叫我整wing張相出網
笑爆咀=_= 整左就出去
食完飯10點幾...差唔多11點..啦..去左行街
我丫爸又唔去..plan lose=_=
之後就返左屋企
|
| 刊登時間:2006-05-30 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|